کد خبر: ۹۱۱۲۴۱
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۷

واکنش عجیب مربی استقلال به نظر کارشناسان داوری در مورد پرسپولیس

بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بانان استقلال گفت: صد درصد به قهرمانی در لیگ برتر امید داریم.
واکنش عجیب مربی استقلال به نظر کارشناسان داوری در مورد پرسپولیس
آفتاب‌‌نیوز :

بهزاد غلامپور پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل گل‌گهر درباره مصدومیت سیدحسین حسینی گفت: مچ پایش بود و یک پیچ کوچک خورد. وضعیتش خوب است و صد درصد به بازی بعد می‌رسد.

وی در مورد اینکه در پایان بازی چه صحبتی با وحید کاظمی داور این بازی داشت؟ گفت: به او گفتم خیلی خوب داوری کرد و تبریک گفتم. واقعاً یکی از بهترین داوران ایران است.

مربی دروازه‌بانان استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا همچنان به قهرمانی لیگ امیدوار است؟ تصریح کرد: صددرصد امید داریم. فوتبال است و هزار اتفاق!

«آیا قبول دارید مصاحبه بازیکنان بعد از بازی با نساجی غیر حرفه‌ای بود؟»، غلامپور در واکنش به طرح این سوال گفت: خیر! آدم باید از حقش در هر شرایطی دفاع کند. این همه آدم اینجا زحمت می‌کشند؛ یک موقع با یک سوت همه چیز عوض می‌شود.

وی در واکنش به این موضوع که کارشناسان داوری هفته قبل تصمیمات داوران در دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان و همچنین بازی استقلال و نساجی را تأیید کردند، اظهار داشت: ان‌شاءالله که درست باشد، ولی ما قبول نمی‌کنیم درست بوده باشد!

مربی دروازه‌بانان استقلال در خصوص اینکه آیا صحبتی با محرم نویدکیا حریف هفته بعد پرسپولیس دارد یا خیر؟ گفت: خیر! ان‌شاءالله موفق باشد. دمش گرم!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین