کد خبر: ۹۱۱۴۱۶
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۹

اولین گل یاغی پرسپولیس بوی قهرمانی داد!

مسعود ریگی چه مقطع مهم و چه بازی بزرگی را برای زدن گل اول با لباس پرسپولیس انتخاب کرد!
اولین گل یاغی پرسپولیس بوی قهرمانی داد!
آفتاب‌‌نیوز :

مسعود ریگی در شروع این فصل لباس قرمز را به تن کرد. یک هافبک دفاعی با سابقه پوشیدن پیراهن آبی استقلال و زرد سپاهان که همان عند الورود زیر ذره‌بین نقد و فشار‌های بسیاری قرار گرفت.

کمال کامیابی نیا که قراردادش با پرسپولیس برخلاف انتظارش تمدید نشد، او را زیر سوال برد. با گفتن این جملات که اگر مرا به دلیل سن بالا نخواستند چطور یک هافبک بالای ۳۰ سال را آوردند؟

سابقه حضور ریگی در دو رقیب پرسپولیس هم باعث، اما و اگر‌های بخشی از هواداران شده بود، اما این هافبک آرام و سر به زیر مثل تمام سال‌های اخیر در سکوت و بدون حاشیه کارش را انجام داد. خیلی زود در ترکیب پرسپولیس جا افتاد و در تمام طول فصل بازیکن ثابت پرسپولیس شد.

ریگی یک هافبک دفاعی با وظایف تدافعی است. از آن پست‌ها که کسی توقع گلزنی ندارد، اما به دلیل همان حواشی که گفتیم و اینکه در تیمی مثل پرسپولیس همه بازیکنان می‌توانند گل بزنند، بابت این کمبود کارنامه گهگاه زیر سوال می‌رفت. چرا گل نمی‌زند؟

و مسعود ریگی در هفته بیست و نهم در قزوین و در شرایطی که تیمش گل مساوی را دریافت کرده و به سه امتیاز بازی برای قهرمانی به شدت نیاز داشت، حساس‌ترین و مهم‌ترین گل عمرش را زد. یک فصل گل نزدن و یک گل با ارزش را در حساس‌ترین شرایط و مسابقه زدن! گلی که می‌تواند به قهرمانی شنبه شب بیانجامد!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین