کد خبر: ۹۱۱۴۳۰
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲

فیلمی با بازی مارال بنی‌آدم روی پرده سینما‌ها می‌رود؟

تهیه‌کننده فیلم «در آغوش درخت» با بیان اینکه احتمالا امسال فیلم را در سینما‌ها نمایش می‌دهد، ابراز امیدواری کرد با توجه به استقبال مخاطبان از فیلم‌های غیرکمدی اکران خوبی در انتظار این فیلم باشد.
فیلمی با بازی مارال بنی‌آدم روی پرده سینما‌ها می‌رود؟
آفتاب‌‌نیوز :

«در آغوش درخت» به کارگردانی بابک خواجه‌پاشا بهمن‌ماه سال ۱۴۰۱ در چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر رونمایی و در هفت بخش از جمله بهترین فیلم، بهترین بازیگر نقش اول زن و مرد و بهترین فیلمنامه نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد، ولی پس از دو سال هنوز به اکران عمومی نرسیده است.

محمدرضا مصباح - تهیه‌کننده - در گفت‌وگویی با ایسنا درباره برنامه اکران این فیلم بیان کرد: «در آغوش درخت» برای یک دوره متقاضی حضور در جشنواره‌های بین‌المللی بود و پس از این دوره در جلسه باسرمایه‌گذاران برای اکران تصمیم می‌گیریم و احتمالا فیلم را امسال روی پرده می‌بریم.

«در آغوش درخت» که سیمرغ بهترین فیلمنامه را به همراه یک دیپلم افتخار برای کارگردان از جشنواره فجر گرفته، داستانی را در شهر ارومیه روایت می‌کند و آخرین تلاش‌های یک خانواده در آستانه فروپاشی را به تصویر می‌کشد. مارال بنی‌آدم، جواد قامتی، روح‌الله زمانی، اهورا لطفی و رایان لطفی بازیگران «در آغوش درخت» هستند.

او درباره پیش‌بینی خود از وضعیت اکران سینما‌ها و استقبالی که از برخی فیلم‌های غیرکمدی شده است، گفت: معتقدم به هر حال تنوع ژانر باید در اکران وجود داشته باشد و یک‌دست بودن مدل فیلم‌هایی که روی پرده می‌روند، به اقتصاد سینما می‌تواند آسیب بزند. 

وی افزود: «در آغوش درخت» یکی از آن فیلم‌هایی است که هم انسانی است و هم لطیف و خانوادگی و می‌تواند با مسائل درونی انسان‌ها ارتباط برقرار کند به همین دلیل می‌تواند گزینه‌ای باشد برای فضای فعلی اکران که فیلم‌های غیرکمدی هم مورد اقبال مردم قرار می‌گیرند.

مصباح با ابراز امیدواری از اینکه «در آغوش درخت» اکران خوبی را تجربه کند، درباره فیلم‌های جدیدش نیز گفت: فیلمنامه‌هایی را در حال بررسی دارم از جمله یکی دو فیلمنامه کمدی که گرچه کمدی سلیقه‌ام نیست، ولی اگر فیلمنامه‌ای برسد که یک کمدی فاخر باشد و حرفی هم برای گفتن داشته باشد، ممکن است آن را بسازم. با این حال ترجیح می‌دهم در فضای فعلی کار خود ادامه دهم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین