کد خبر: ۹۱۱۷۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷

وحید حقانیان: با تصمیم شخصی نامزد شدم / بنا دارم از آخرین لایه مغز نظام به پوسته اول و ظاهری گذر کنم

«وحید حقانیان» پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز بنا دارم در معرض و منظر شما ملت صبور و فهیم قرار بگیرم و از بطن هفتم و آخرین لایه مغز نظام به پوسته مهم اول و ظاهری گذر کنم.
وحید حقانیان: با تصمیم شخصی نامزد شدم / بنا دارم از آخرین لایه مغز نظام به پوسته اول و ظاهری گذر کنم
آفتاب‌‌نیوز :

 وحید حقانیان امروز (شنبه) پس از ثبت نام در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه با حضور مستقیم در جنگ تحمیلی و بحران‌هایی همچون سیل و زلزله و .. توانسته‌ام ارتباطات کافی با همه تفکرات جامعه برقرار کنم، گفت: این موضوع موجب شده که مسائل را به صورت غیرتشریفاتی و همراه مردم ببینم و بشناسم و از نزدیک با نقاط ضعف و قدرت و کاستی‌ها و نابسامانی‌ها و مهمتر از همه با توانایی‌های شگرف مردم در گوشه و کنار کشور آگاه شوم.

وی افزود: در طول خدمت مستمر ۴۵ ساله خود، در مراتب بالای سیستم اداری، اجرایی و تصمیم‌سازی کشور هیچ‌گاه عضو و پایبند به اصول جناح‌ها نبوده و نخواهم بود، اما با همه آنان همکاری و مراوده خواهم داشت. در زمان‌های مختلف، انتقادات و مخالفت‌های خود را با برخی روش‌ها و منش‌های آنان ابراز داشته‌ام.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: شرایط ایران و جهان را در این مقطع خاص تاریخی مهم می‌دانم و به همین دلیل با تصمیم شخصی خود را برای نامزدی چهاردمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران معرفی می‌کنم.

حقانیان با بیان اینکه گذر از این مرحله تاریخی نیازمند بهره‌گیری از خرد جمعی، حضور گسترده مردم و استفاده از تمام توانایی‌های مادی و معنوی کشور است و در این میان جایگاه مردم و خردمندان را برجسته و لازم می‌کند، زیرا عصر، عصر دانایی است، اظهار کرد: راهبری کشور بزرگ و متمدن ایران در طول تاریخ با فراز و فرود‌هایی روبه رو بوده که در زمان‌های اوج، شکوه و عظمت ایران و ایرانی را به رخ جهانیان کشانده و آن‌ها را شگفت زده کرده است.

وی خاطر نشان کرد: در ۴۵ سال «پسا انقلاب»، این رهبری نظام بوده که توانسته‌اند کشور را از خطرات جنگ تحمیلی و چه بسا احتمال درگیر شدن در جنگ‌های بزرگتر که توسط دشمنان این مرز و بوم طراحی شده، نجات دهد.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری افزود: ایران امروز نیازمند بهره گیری از هنر مدیریت برای به کار گیری مردم، مدیران و صاحب نظران کشور است.

حقانیان خاطر نشان کرد:  با شروع فعالیت در حزب جمهوری اسلامی و درک بزرگانی، چون شهید مظلوم آیت الله بهشتی، مقام معظم رهبری، مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و بزرگان دیگر کار اجرایی، فرهنگی و سیاست گذاری را آغاز کرده ام و در دوران ۴۵ ساله فعالیت خود در نهاد ریاست جمهوری و دفتر مقام معظم رهبری ارتباط نزدیک با بزرگان نظام و همه رؤسای قوای مجریه، مقننه، قضائیه، استانداران، سفرا، وزرا، شهرداران و سایر مسئولان میانی کشور داشته و با مسائل کشور آشنایی کامل دارم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
0
3
بنا دارم از بطن هفتم و آخرین لایه مغز نظام به پوسته مهم اول و ظاهری گذر کنم ...
یعنی چی؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین