کد خبر: ۹۱۱۷۸۷
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۰
چرا بازی با پرسپولیس در دستگردی نبود؟

پیکان برای میزبانی در قزوین سند رو کرد

یکی از سوالات مهم لیگ، میزبانی پیکان از پرسپولیس در قزوین است که همچنان مورد بحث و جدل است.
پیکان برای میزبانی در قزوین سند رو کرد
آفتاب‌‌نیوز :

مدیر روابط عمومی باشگاه پیکان درباره بحث میزبانی از استقلال عنوان کرد: در حالی که سازمان لیگ و همه ارگان‌ها و نهاد‌های ذی‌ربط، به دفاع از حق میزبانی باشگاه پیکان پرداختند و مقرر شد بازی هفته پایانی این تیم مقابل استقلال در ورزشگاه شهید دستگردی برگزار شود، باشگاه استقلال در اقدامی جالب، بیانیه‌ای منتشر کرد و در آن، مسائلی را عنوان کرد که حواشی زیادی در فضای مجازی به وجود آورد و موجب ایجاد فشار به مسئولان باشگاه پیکان شد.

او ادامه داد: باشگاه استقلال در بیانیه خود آورده: «خاطرنشان می‌شود با توجه به موافقت فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و... با پیشنهاد باشگاه استقلال، تصمیم‌گیرنده نهایی باشگاه پیکان بود که برخلاف بازی با تیم رقیب، این بار راضی به برگزاری مسابقه در ورزشگاهی با حضور تماشاگران نشد، ولی با این حال، سندی با امضای رضا پارسا مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی پاس وجود دارد که ثابت می‌کند برای بازی رفت پیکان مقابل پرسپولیس به علت آغاز عملیات اورسیدینگ چمن، زمین ورزشگاه دستگردی تا سه هفته قابل استفاده نبود.

مدیر روابط عمومی باشگاه پیکان تصریح کرد: در انتهای این نامه، از مدیریت باشگاه پیکان درخواست شد هماهنگی لازم جهت «به تعویق افتادن بازی معوقه پیکان و پرسپولیس در تاریخ ۲۷ مهر ۱۴۰۲» یا «برگزاری آن در ورزشگاه دیگر» اقدامات لازم صورت گیرد.

او یادآور شد: همان زمان، پیشنهاد دادیم بازی در زمان دیگری انجام شود که مدیران سازمان لیگ با این موضوع مخالفت کردند و طوری تحت فشار بودیم که مجبور شدیم تغییر زمین بازی را بپذیریم. در ابتدا قرار شد بازی در ورزشگاه انقلاب کرج انجام شود، اما اتفاقات دیگری رقم خورد و باشگاه پیکان مجبور شد به بازی در قزوین راضی شود.

مدیر روابط عمومی باشگاه پیکان اضافه کرد: با توجه به سند و توضیحات منتشر شده، واضح و مبرهن است که انتخاب ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برای میزبانی پیکان از پرسپولیس، یک اجبار بود وگرنه ورزشگاه خانگی این باشگاه در طول فصل جاری، استادیوم دستگردی بود و هرگز راضی به تغییر آن به خاطر یک تیم نبودیم و نیستیم.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین