کد خبر: ۹۱۱۸۴
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۸۸ - ۲۳:۲۰
علاءالدین بروجردی خبر داد

مخالفت محسنی اژه‌ای با پخش تلویزیونی اعترافات

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: «نظر آقای محسنی اژه‌ای نسبت به پخش اعترافات با توجه به غیرعملی بودن این کار منفی بود». 

علاءالدین بروجردی نماینده بروجرد و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: «در دیدار هفته گذشته کمیته منتخب کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با وزیر اطلاعات، خانم الهیان از نمایندگان عضو کمیسیون موضوع پخش اعترافات بازداشت‌شدگان حوادث اخیر را مطرح کرد».

وی افزود: «نظر آقای محسنی اژه‌ای نسبت به این موضوع با توجه به ضرورت سیر قانونی پخش اعترافات و غیر عملی بودن این کار منفی بود که به صراحت در این دیدار اعلام شد».

به گفته رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هشتم، هیات رئیسه و روسای کمیته‌های تخصصی این کمیسیون که در طول یک ماه گذشته برای بررسی حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری دهم با مسئولان مختلف و چهره‌های موثر نظام ملاقات‌هایی داشته اند، در دیدار با وزیر اطلاعات درخواستی در زمینه پخش اعترافات به عنوان نظر جمع بندی شده کمیسیون ارائه نکرده است.

بروجردی بر همین اساس در پایان آنچه را که تحت عنوان پخش اعترافات بازداشت‌شدگان اخیر به درخواست کمیته منتخب کمیسیون امنیت ملی مجلس و موافقت وزیر اطلاعات با این مساله در برخی رسانه‌ها منتشر شد، قویا تکذیب کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۸۸/۰۵/۰۴
0
0
اين آقا هم ميخواهد روزهاي آخر خودشو كنار بكشه كه [...]لاجوردي سرش نياد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین