کد خبر: ۹۱۲۰۷۴
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۲

قالیباف و بذرپاش در راه وزارت کشور / ثبت نام فله ای اصولگرایان ادامه دارد!

طرفداران محمدباقر قالیباف قبل از ورود او به خیابان شهید گمنام، در وزارت کشور حضور یافته و حمایت خود را از او اعلام کردند.
قالیباف و بذرپاش در راه وزارت کشور / ثبت نام فله ای اصولگرایان ادامه دارد!
آفتاب‌‌نیوز :

شنیده‌ها حاکی از آن است که محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی نیز به منظور ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مسیر وزارت کشور است.

گمانه‌زنی درباره ثبت‌نام مخبر در انتخابات

طبق مشاهدات میدانی، تیم همراه محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری در محل وزارت کشور حضور یافته‌اند، اما تا این لحظه مشخص نیست هدف ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است یا بازدید از روند ثبت نام نامزد‌های ریاست جمهوری.

برخی نیز گفته اند که محمد مخبر تا دقایقی دیگر با حضور در وزارت کشور نامزد انتخابات ریاست جمهوری خواهد شد.

بذرپاش وارد وزارت کشور شد

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی نیز امروز (دوشنبه) برای ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد.

بذرپاش در دولت‌های نهم و دهم مشاور اجتماعی رئیس‌جمهور و سپس معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان ملی جوانان بوده‌است. در دولت سیزدهم نیز پس از کناره‌گیری رستم قاسمی، به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به مجلس معرفی شد و رأی اعتماد گرفت.

از اعضای دولت رئیسی پیش از این اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد نیز برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری، ثبت نام کرده بود

وی ریاست کل دیوان محاسبات کشور، نمایندگی مردم تهران و عضویت در هیأت رئیسه مجلس نهم، قائم‌مقامی بنیاد تعاون سپاه، و معاونت اجتماعی و امور استان‌های ستاد اجرایی فرمان امام را نیز در کارنامه دارد.

گفتنی است، ثبت نام داوطلبان نامزدی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در آخرین روز مهلت ثبت نام‌ها از ساعت ۸ صبح امروز در ستاد مرکزی انتخابات وزارت کشور آغاز شد.

مرحله ثبت نام از داوطلبان تا ساعت ۱۸ روز امروز (۱۴ خرداد ماه) ادامه خواهد یافت.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۸ تیر ماه برگزار خواهد شد.

 

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین