کد خبر: ۹۱۲۲۱۸
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴

وضعیت جوی تهران طی سه روز آینده اعلام شد

اداره کل هواشناسی استان تهران طی سه روز آینده وضعیت جوی این استان را آسمانی صاف تا قسمتی ابری و در ساعات بعدازظهر همراه با افزایش ابر و افزایش وزش باد پیش‌بینی کرده است.
وضعیت جوی تهران طی سه روز آینده اعلام شد
آفتاب‌‌نیوز :

بر پایه واکاوی الگوهای همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، طی سه روز آینده وضعیت جوی استان، آسمانی صاف تا قسمتی ابری در ساعات بعدازظهر همراه با افزایش ابر و افزایش وزش باد پیش‌بینی می‌شود. همچنین طی این مدت، پیرو هشدار سطح زرد روز گذشته، با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی و بروز ناپایداری‌های جوی، در نیمه شمالی و ارتفاعات استان در بعضی ساعات بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق و احتمال بارش تگرگ و در قیمه جنوبی و غربی گاهی وزش باد شدید با خیزش گرد و خاک مورد انتظار است.

در روزهای جمعه و شنبه (۱۸ و ۱۹ خردادماه) آسمان صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و در ارتفاعات با افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود. همچنین از روز جمعه روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار است.

طبق این گزارش، آسمان تهران فردا (۱۶ خردادماه) صاف و از بعدازظهر افزایش ابر و افزایش باد و گاهی بارش پراکنده با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه (۱۷ خردادماه) صاف و از بعدازظهر افزایش ابر و افزایش باد گاهی بارش پراکنده با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۵ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه‌ استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌ است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین