کد خبر: ۹۱۲۲۵۹
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۹
بخاطر صحبت‌های درویش عذرخواهی می‌کنم

داداش‌زاده: درویش طوری صحبت می‌کند که انگار بچه‌ ناف تهران است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: من از جانب مدیرعامل پرسپولیس از تمام هواداران فوتبال ایران عذرخواهی می‌کنم.
داداش‌زاده: درویش طوری صحبت می‌کند که انگار بچه‌ ناف تهران است
آفتاب‌‌نیوز :

دوشنبه شب و بعد از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، رضا درویش در برنامه فوتبال برتر صحبت کرد و در بخشی از حرف‌هایش به فرشید سمیعی توهین کرد. درویش خطاب به سمیعی که سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال است، گفت: «شما ابتدا لهجه‌ات را عمل کن و بعد حرف بزن!»

همین توهین باعث شده تا نه تنها هواداران و پیشکسوتان استقلال بلکه پرسپولیسی‌ها نیز به نقد از درویش بپردازند. بهزاد داداش‌زاده که در زمره پیشکسوتان پرسپولیس قرار دارد، روز سه‌شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: اول از همه به خانواده بزرگ پرسپولیس بابت قهرمانی تبریک می‌گویم. جا دارد از ارکان باشگاه، بازیکنان و کادرفنی تشکر کنم.

وی ادامه داد: آقای درویش تیم با شخصیتی ساخت، اما برای او متاسفم که برخلاف عملکردش، این بار در رسانه ملی ضعف شخصیتی خود را نشان داد.

وی تاکید کرد: درویش نه‌تن‌ها به ما گیلانی‌ها بلکه به تمام ایرانی‌ها توهین کرد. من معتقدم اگر شهرستانی‌ها نبودند فوتبال تهران و حتی ایران هم پیشرفت نمی‌کرد. به شخصه از این بی‌احترامی مدیرعامل پرسپولیس ناراحتم و امیدوارم هواداران فوتبال ایران این صحبت‌های او را به کل خانواده پرسپولیس ربط ندهند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ساحلی در پایان گفت: درویش طوری صحبت می‌کند که انگار بچه‌ی ناف تهران است. من از جانب این فرد از تمام هواداران فوتبال ایران عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم برای انتخاب مدیرعامل فیلتر‌های خاصی رعایت شود و هر کسی نتواند روی این صندلی مهم بنشیند و اینگونه صحبت کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین