کد خبر: ۹۱۲۸۹
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۲

سنایی: حامیان احمدی‌نژاد دچار سردرگمی جدی شده‌اند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیر کل فراکسیون اقتدار ملی با بیان اینکه نمایندگانی که از کاندیداتوری احمدی‌نژاد حمایت کردند، امروز دچار ابهام و سرگردانی جدی شده‌اند، گفت: «اقدامات صورت گرفته در طی دو هفته اخیر و به خصوص یک هفته تعلل در توجه به رهنمود مقام معظم رهبری که در کشور بی سابقه است، نشانه‌های خوبی نیست».

مهدی سنایی درگفتگو با مهر، اظهارداشت: «در حالی که همه امیدوار به تعامل با دولت بودند و اکثر نمایندگان مجلس انتظار داشتند کارها با تعامل و تامل پیش رود اما شاهد نشانه‌های معکوس این روند هستیم».

وی افزود: «نخبگان جامعه و دلسوزان امیدوار بودند با توجه به شکاف و نا امیدی موجود در جامعه، دولت تلاش کند که التهابات را کم کرده و در مسیر وحدت و آرامش جامعه حرکت کند، ولی اقدامات صورت گرفته در طی دو هفته اخیر و به خصوص یک هفته تعلل در توجه به رهنمود مقام معظم رهبری که در کشور بی سابقه است، نشانه‌های خوبی نیست».

دانشیار علوم سیاسی دانشگاه تهران، گفت: «نمایندگانی که تمام قد و تمام و کمال از کاندیداتوری آقای احمدی نژاد حمایت کردند نیز امروز دچار ابهام و سرگردانی بسیار شدید و جدی شده‌اند».

وی یادآور شد: «جالب است که دولت از طرفی طرح ملی خدمت را ارائه می‌کند واز طرف دیگر این حرکات از دولت سر می‌زند».

سنایی تصریح کرد: «عملکرد آقای رئیس جمهور نشان می‌دهد وی در دایره بسته‌ای عمل می‌کند و تلاش دارد بگوید مستقل است و به احزاب نگاهی ندارد اما از طرف دیگر عملکردها این گفته ها را ثابت نمی‌کند».

دبیر کل فراکسیون اقتدار ملی مجلس خاطرنشان کرد: «امروز بیش از اینکه نگران آینده دولت دهم باشیم، بحث کل کشور مطرح و حائز اهمیت است، ما نیازمند یک مدیریت جدی هستیم».

وی اقدامات اخیر رئیس جمهور در حوزه دولت را تنش زا خواند و گفت: «باید دید چه اهدافی پشت این تصمیم گیری ها وجود دارد اگر اینها ناشی از هیجان و سردرگمی باشد جای تاسف دارد، اگر پشت صحنه، اهداف دیگری دنبال می‌شود باید همه مسئولان توجه کنند که کشور در شرایط خاصی قرار گرفته است و باید در این زمینه با احتیاط عمل کنیم».

سنایی یادآور شد: «شرایط داخلی و جهانی که در آن قرار داریم بسیار پیچیده است و نیازمند آرامش بیشتری در داخل هستیم».

وی گفت: «فراکسیون اقتدارملی در آخرین جلسه خود مباحث مربوط به چگونگی ورود به بررسی کابینه دهم را مورد بررسی قرار داده اما با اتفاقات اخیر از آنجا که اخبار منتشر شده شوک آور بوده است باید منتظر باشیم و ببینیم تا در روزهای آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۸۸/۰۵/۰۶
0
0
ننگ بر شما !!که ملت فهمید این آدم شایسته نیست ولی شما بخاط دوروز دنیا چشمتان را وعقلتان را بر واقعیتها بستید .صبر کنید، مستحق سرگردانی بیش از این هستید. اقایانی که ملت را به هیچ حساب میکنند باید بدانند خرد جمعی ملت هیچوقت اشتباه نمیکند. شاید بدلیل محدودیتها ملت چیزی را که انتخاب میکند بهترین نباشد ولی انچه را انتخاب نمیکند بدون شک بدترین است
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین