کد خبر: ۹۱۳۳۵۱
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۸

استقلال یک مدیرعامل قوی می‌خواهد نه کسی که فقط ژستش را بگیرد

پیشکسوت استقلال گفت: متاسفانه باز هم در حساس‌ترین برهه فصل استقلال مدیر ندارد تا بتواند خودش را با قدرت آماده ورود به لیگ برتر کند.
استقلال یک مدیرعامل قوی می‌خواهد نه کسی که فقط ژستش را بگیرد
آفتاب‌‌نیوز :

ستار همدانی بازیکن اسبق استقلال ، درباره برگزاری بی سرانجام مجمع باشگاه استقلال اظهار داشت:‌ای کاش در این مجمع وضعیت مدیریتی و تصمیم‌سازی برای باشگاه استقلال تا حد بیشتری روشن می‌شد. متاسفانه ما در سال‌های اخیر از این بابت لطمات زیادی خورده‌ایم و باید از اتفاقات سال‌های گذشته درس بگیریم. من در این مدت وقتی با پیشکسوتان صحبت می‌کردم همه از این بابت خوشحال بودند که با حضور تیم جدید مدیریتی در بخش مالکیت باشگاه امسال لااقل از این نظر یک گام به جلو برمی‌داریم و معطل این قبیل مسائل نمی‌شویم.

وی افزود:، اما وقتی خبر رسید که بار دیگر به مدت دو هفته یعنی نصف ماه از بحث انتخاب مدیرعامل عقب افتادیم بار دیگر نگرانی‌ها برای باشگاه استقلال و فصل بعد به وجود آمد. ما در سال‌های گذشته بار‌ها در چنین مقطعی از این بابت لطمه خوردیم و حالا توقع داشتیم لااقل در چنین شرایطی یک قدم به جلو برداریم و کار‌های بحث نقل و انتقالاتی را زودتر به سرانجام برسانیم.

فوتبالیست قدیمی استقلال در این باره که آیا افراد حاضر در باشگاه و سرپرست موقت آن قادر به پشت سر گذاشتن این مقطع از فصل خواهند بود یا نه توضیح داد: باشگاه استقلال یک مدیر مقتدر می‌خواهد. کسی که شجاعت ورود به فصل نقل و انتقالات را داشته باشد. جرات خرج کردن داشته باشد و البته از همه مهمتر قدرت چانه زنی بالایی داشته باشد. استقلال در حال حاضر کسی را ندارد که بتواند از این نظر مقابل مدیر برنامه‌های فوتبالیست‌ها بنشیند و با آن‌ها مذاکره کند. با ژست گرفتن و حرف زدن که نمی‌توان بر باشگاهی با ۳۰ میلیون هوادار مدیریت کرد.

وی در توضیح این موضوع خاطرنشان کرد: افرادی که امروز در باشگاه سمت دارند همان‌هایی هستند که در ابتدای فصل بیست و یکم لیگ برتر مقابل افزایش عجیب و غریب دستمزد برخی از بازیکنان سکوت کردند و نتوانستند حرفی بزنند. آقای سمیعی ناسلامتی در آن مقطع معاون حقوقی باشگاه بود؛ بنابراین خیلی نمی‌توان به این افراد امید بست. در حال حاضر استقلال نیاز به یک مدیر عاملی دارد که بتواند از پس کار‌های این چنینی بر بیاید. شاید یکی از مهمترین اتفاقات در فصل فوتبال تیم بستن و یارگیری خوب در ابتدای لیگ باشد. ما هرچقدر در چنین برهه‌ای قدرتمندتر ظاهر شویم و بتوانیم بازیکنان مورد نظر کادر فنی را بگیریم لیگ را بهتر استارت می‌زنیم و بهتر به پایان می‌رسانیم.

همدانی همچنین درباره پایان فصل و کسب عنوان نایب قهرمانی استقلال گفت: واقعاً باید افسوس خورد که بازی‌های لیگ برتر در نبود کمک داور ویدیویی به این شکل نتایج خود را تغییر یافته می‌بینند. اگر کمک داور ویدیویی در هفته پایانی وجود داشت قطعاً اتفاقی غیر از این رقم می‌خورد و امروز هواداران استقلال به عنوان طرفداران تیم قهرمان خوشحال بودند.

بازیکن قدیمی باشگاه استقلال اضافه کرد: امیدوارم لااقل مدیران فدراسیون به وعده‌های خود عمل کنند و در فصل بعد لیگ برتر بتوانیم از وجود کمک داور ویدیویی استفاده کنیم. همین که برخی مجریان سرشناس تلویزیون مثل آقای خیابانی درباره دلایل نبودن کمک داور ویدیویی در فوتبال ادعا‌هایی را مطرح می‌کنند باعث تاسف است.‌ای کاش قهرمان لیگ برتر در زمین فوتبال تعیین شود نه در اتاق‌ها و کمیته‌های فدراسیون.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین