کد خبر: ۹۱۳۳۶۹
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳

سخنگوی ستاد انتخابات: تعرفه‌های رای چاپ شده و از ۲۵ خرداد به استان‌ها ارسال می‌شود

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اشاره به اعلام شورای نگهبان درباره عدم برگزاری انتخابات الکترونیکی گفت: بر همین اساس ما تعرفه‌های کاغذی را چاپ کرده و از ۲۵ خرداد تعرفه‌ها به استان‌ها ارسال خواهد شد و همان شیوه سنتی و قدیمی را در کلیه شعب و حوزه‌ها خواهیم داشت.
سخنگوی ستاد انتخابات: تعرفه‌های رای چاپ شده و از ۲۵ خرداد به استان‌ها ارسال می‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

محسن اسلامی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه گفت: در انتخابات مجلس براساس قانون باید حداقل در یک هشتم حوزه‌های دارای تعدد کرسی مجلس، انتخابات را به صورت کاملاً الکترونیکی برگزار می‌کردیم که با توجه به زمانی که داشتیم در مرحله اول در ۴ حوزه و در مرحله دوم در ۸ حوزه انتخابات را به صورت الکترونیکی داشتیم که به خوبی هم برگزار شد.

وی اضافه کرد: هم اکنون با توجه به محدودیتی که وجود دارد شورای نگهبان اعلام کرد که در این دوره انتخابات الکترونیکی نخواهیم داشت و ما هم تعرفه‌های کاغذی را در اختیار رای‌دهندگان خواهیم گذاشت و همان شیوه سنتی و قدیمی را در کلیه شعب و حوزه‌ها خواهیم داشت.

اسلامی یادآور شد: هم اکنون تعرفه‌های مورد نیاز چاپ شده و از ۲۵ خرداد تعرفه‌ها به استان‌ها ارسال خواهد شد. برای مرحله دوم هم تدابیر لازم در خصوص تعرفه‌ها پیش بینی شده است.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور ادامه داد: هم اکنون هم بحث آموزش فرمانداران را داریم و فرمانداران برای برگزاری انتخابات در حال آموزش هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین