کد خبر: ۹۱۴۲۵۶
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۹

شنبه ۲۶ خرداد / جزئیات تبلیغات انتخاباتی نامزدها در صدا و سیما

امروز شنبه با اجرای میزگرد‌های تلویزیونی، کنداکتور بیشتری برای تبلیغات در اختیار نامزد‌های ریاست جمهوری قرار می‌گیرد.
شنبه ۲۶ خرداد / جزئیات تبلیغات انتخاباتی نامزدها در صدا و سیما
آفتاب‌‌نیوز :

۲۰ خردادماه آیین قرعه‌کشی برای تعیین جدول زمان‌بندی برنامه‌های کاندیدا‌ها در سازمان صدا و سیما برگزار شد و برنامه‌های انتخاباتی رسماً آغاز شد و تا ۶ تیرماه ادامه دارد.

بر همین اساس برنامه‌های تبلیغاتی امروز (پنجشنبه ۲۳ خرداد) کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری که از رسانه ملی پخش می‌شود به‌شرح زیر است:

برنامه تلویزیونی «صف اول» با حضور مسعود پزشکیان از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۸:۳۰ در شبکه خبر روی آنتن خواهد رفت.

محمدباقر قالیباف ساعت ۱۸:۳۰ تا ۱۹ برنامه «با مردم» را در شبکه یک سیما خواهد داشت.

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی از ساعت ۲۲ تا ۲۲:۴۵ به صورت زنده در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری حاضر خواهد شد که این برنامه از شبکه خبر پخش می‌شود.

در ششمین روز از پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های ریاست‌جمهوری، میزگرد‌های زنده شبکه‌های یک، دو و سه سیما روی آنتن می‌رود. شبکه سه از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶ با علیرضا زاکانی میزگرد خود را در موضوع سیاسی روی آنتن خواهد برد. شبکه دو از ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ میزگرد خود را با موضوع فرهنگی و حضور سعید جلیلی پخش می‌کند و شبکه یک از ساعت ۲۲:۴۵ تا ۲۴ میزگرد اقتصادی را با حضور سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روی آنتن می‌برد.

انتخابات ریاست‌جمهوری دوره چهاردهم، روز جمعه ۸ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود، هم‌چنین طبق اعلام ستاد انتخابات کشور، بازه تبلیغات نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری از ۲۰ خرداد آغاز شده است و تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز رأی‌گیری یعنی ۸ صبح روز ۷ تیرماه ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین