کد خبر: ۹۱۴۵۸۶
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵

قدرت علیخانی: تغییر وضعیت با حضور پای صندوق‌های رای رقم می‌خورد

«اگر مردم خواستار تغییر وضعیت و شرایط سخت کنونی هستند این تغییر با حضور و مشارکت گسترده مردم در پای صندوق‌های رای رقم می‌خورد. خداوند در قرآن هم می‌فرماید اگر مردم خواستار تغییر در سرنوشت خود هستند این تغییر با حضور و نقش آفرینی مردم باید انجام شود.»
قدرت علیخانی: تغییر وضعیت با حضور پای صندوق‌های رای رقم می‌خورد
آفتاب‌‌نیوز :

حجت اسلام قدرت اله علیخانی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در آئین افتتاح ستاد دکتر مسعود پزشکیان نامزده مورد حمایت اصلاح طلبان در چهاردهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهر بوئین زهرا با بیان اینکه همه مردم با احساس مسئولیت باید با توجه به شرایط حساس کشور در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند اظهار کرد: اگر مردم خواستار تغییر وضعیت و شرایط سخت کنونی هستند این تغییر با حضور و مشارکت گسترده مردم در پای صندوق‌های رای رقم می‌خورد.

 وی افزود: خداوند در قرآن هم می‌فرماید اگر مردم خواستار تغییر در سرنوشت خود هستند این تغییر با حضور و نقش آفرینی مردم باید انجام شود.

علیخانی با بیان اینکه برای دشمنان خارجی فرقی بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری وجود ندارد گفت: مردم در دو انتخابات گذشته مشارکت حداکثری در انتخابات نداشتند و نه تنها وضع و شرایط بهتر نشد بلکه با حضور مدیران بی‌تجربه و غیر متخصص و ضعیف شرایط برای مردم و کشوربدتر وسخت ترشد.

نماینده سابق مردم شهرستان بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی خطاب به مردم تاکید کرد: اگر مردم خواستار این هستند که همه در اداره امور کشور نقش افرینی و سهم داشته باشند و مدیریت کشور در اختیار یک گروه و جریان خاص نباشد باید در انتخابات حضور گسترده داشته باشند.

وی با یادآوری اینکه مردم در رای دادن آزاد هستند گفت: اصلاح طلبان و بنده حامی و طرفدار دکتر پزشکیان که صادقانه و با شهامت برنامه‌های در راستای منافع نظام، رهبری، مردم و کشور اتخاذ کرده می‌باشیم و از ایشان حمایت می‌کنیم.

نماینده سابق مردم شهرستان بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه دکتر پزشکیان نسبت به آرمان‌های امام، مردم و کشور وفاداراست خاطرنشان کرد: اگر مردم در انتخابات حضور پیدا کنند بسیاری از ظرفیت‌های کشور با حضور دکتر پزشکیان در بخش‌های مختلف شکوفا می‌شود.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیچ کشوربیگانه حافظ منافع کشور ما نیست بیان داشت: در سال‌های اخیر تمام تمرکز سیاست‌های خارجی کشور از کشورهای غربی به سمت شرق تغییر پیدا کرد، اما امروز کشورچین و روسیه نسبت به ایران موضوع گیرهای خصمانه از جمله در زمینه جزایر سه‌گانه کشور اتخاذ کرده اند.

علیخانی تاکید کرد: ما باید متکی به روی پای خودمان باشیم و همچنان سیاست نه شرقی و نه غربی را در سیاست خارجی مورد توجه قرار دهیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین