کد خبر: ۹۱۴۷۵۶
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۳

ساوتگیت: بلینگام فیلمنامه خودش را می‌نویسد!

انگلیس با تک گل جود بلینگام از سد صربستان در اولین بازی مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ گذشت و گرت ساوتگیت از بازیکنان تیمش خصوصا بلینگام جوان تمجید کرد.
ساوتگیت: بلینگام فیلمنامه خودش را می‌نویسد!
آفتاب‌‌نیوز :

گرت ساوتگیت پس از گل جود بلینگام که باعث شد انگلیس یورو ۲۰۲۴ را با پیروزی مقابل صربستان آغاز کند، گفت که بلینگام فیلمنامه‌های خودش را می‌نویسد. بلینگام در یک شب پرتنش در گلزنکرخن، در دقیقه ۱۳ با ضربه سر به گل پیروزی رسید و بهترین بازیکن زمین شد.

سرمربی تیم ملی انگلیس گفت: او فیلمنامه خود را می‌نویسد. زمان دویدن‌های او، بازی فوق‌العاده‌اش برای رسیدن به دروازه. فکر می‌کنم همه مهاجمان ما واقعاً خوب بودند. من مطمئن بودم که گل خواهیم زد. بازی در برابر دفاع ۵ نفره و خلق موقعیت آسان نیست و ما این کار را انجام دادیم. صربستان تیم قدرتمندی است. ما مجبور شدیم در این بازی کمی رنج بکشیم، فکر می‌کنم برای ما خط دفاعی ما این یک محک خوب بود، همچنین این تحت فشار بودن برای تمام تیم خوب بود. من واقعاً از بازی خیلی زیاد راضی بودم، به خصوص در نیمه اول. ما واقعاً خوب از توپ استفاده کردیم. در نیمه دوم آنطور که نیاز بود توپ را حفظ نکردیم، اما کسب پیروزی و شروعی که داریم واقعا مهم است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین