کد خبر: ۹۱۴۷۹۰
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲

پرسپولیس در دوران طلسم سپاهان ۱۴ جام گرفت؛ پایان دوران تلخ زردپوشان؟

سپاهانی‌ها در آستانه شکستن طلسم خود در فوتبال ایران هستند، آن‌ها از اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۴ که قهرمان لیگ فوتبال کشورمان شدند تا امروز در هیچ عرصه‌ای از فوتبال ایران، عنوان قهرمانی را به دست نیاورده اند.
پرسپولیس در دوران طلسم سپاهان ۱۴ جام گرفت؛ پایان دوران تلخ زردپوشان؟
آفتاب‌‌نیوز :

بعد از قهرمانی تیم سپاهان در فوتبال ایران در سال ۱۳۹۴ در ۹ دوره مختلف لیگ فوتبال ایران، ۸ دوره مختلف جام حذفی و ۸ دوره مختلف سوپرجام آن‌ها هیچ سهمی از این ۲۵ جام نبرده اند.

در دورانی که سپاهان دیگر جامی در فوتبال ایران به دست نیاورده است، در لیگ فوتبال ایران پرسپولیس هفت بار، استقلال تهران یک بار و استقلال خوزستان یک بار قهرمان شده اند.

در جام حذفی هم تیم‌های پرسپولیس ۲ بار، استقلال، ذوب آهن، نفت تهران، نساجی، تراکتور و فولاد هرکدام یک بار عنوان قهرمانی را به دست آورده اند.

در این مدت در سوپرجام فوتبال ایران هم پرسپولیس ۵ بار، فولاد خوزستان، استقلال و ذوب آهن هرکدام یک بار عنوان قهرمانی را به دست اورده اند.

در مجموع از ۲۵ جام فوتبالی که در غیاب سپاهان نصیب تیم‌های دیگر شده است تیم پرسپولیس ۱۴ بار، استقلال تهران ۳ بار، فولاد خوزستان ۲ بار، ذوب آهن اصفهان ۲ بار و تیم‌های نساجی، نفت تهران، تراکتور و استقلال خوزستان هر کدام یک بار جام قهرمانی در فوتبال ایران را به دست اورده اند.

سپاهان می‌تواند بعد از ۲۵ ناکامی در کسب جام و در حالی که پرسپولیس رقیب بزرگش در دوران طلسم این تیم ۱۴ بار قهرمان شده است، یک بار دیگر به روز‌های خوب خود برگردد و فصل را با جام به پایان برساند.

منبع : طرفداری

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین