کد خبر: ۹۱۵۲۵۷
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰

در صورت پیروزی پزشکیان روز‌های خوبی در انتظار ایران خواهد بود

نماینده سابق مجلس گفت: دایه‌های مهربان‌تر از مادر بدانند ما ایرانیان دوشادوش هم هستیم و برای حفظ کشور خود از جان مایه می‌گذاریم و می‌کوشیم تا برای اعتلای کشور خود از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم. حتم داریم که با پیروزی و موفقیت پزشکیان روزهای خوبی در انتظار ایران عزیز ما خواهد بود.
در صورت پیروزی پزشکیان روز‌های خوبی در انتظار ایران خواهد بود
آفتاب‌‌نیوز :

یوناتن بت کلیا نماینده اسبق پنج دوره آشوریان در مجلس شورای اسلامی در همایش حامیان مسعود پزشکیان در برج میلاد گفت: من از تبار قومی هستم که پیشینه‌ای بیش از ۶ هزار سال دارند، از تبار آشوریان تمدن ساز هستم، از نصرانی‌هایی هستم که امام علی با آن‌ها پیمان بست. اجداد من کسانی بودند که پیکر مطهر امام حسین را بعد از عاشورا در آغوش کشیدند.

وی ادامه داد: ما آشوریان ایرانی بر ایرانی بودن خود می‌بالیم، ما برای حفظ و پاسداری از این آب و خاک تا پای جان ایستاده ایم و شهدای بسیار تقدیم کرده‌ایم.

نماینده اسبق آشوریان اظهار داشت: آقای دکتر پزشکیان را بیش از ۲ دهه است که می‌شناسم، زمانی که در کسوت وزیر بر کرسی وزارت تکیه زده بود در هرچه بهتر اداره کردن وزارت تمام تلاش خود را نمود و با استواری گام برداشت، در سه دوره مجلس شورای اسلامی که افتخار همکاری داشتم در دفاع از حقوق تمام موکلین ایرانی خود هیچ کوتاهی نداشت.

وی افزود: ما اینجاییم که بگوییم خرسندیم دغدغه شما ایران و ایرانی ست، که برای ایران از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اید و ایران برای شما اهمیت ویژه دارد. حتم داریم که با پیروزی و موفقیت شما روز‌های خوبی در انتظار ایران عزیز ما خواهد بود.

این نماینده سابق مجلس خاطرنشان کرد: دایه‌های مهربان‌تر از مادر بدانند ما ایرانیان دوشادوش هم هستیم و برای حفظ کشور خود از جان مایه می‌گذاریم و می‌کوشیم تا برای اعتلای کشور خود از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

بت کلیا در پایان اظهار داشت: پیغامی دارم از دکتر مره صدق که ۱۲ سال در کمیسیون بهداشت با شما همکار بودند، به دلیل مشغله نتوانستند حضور پیدا کنند به من گفتند سلام و ارادتشان را برسانم و بگویم که حتماً رأی من دکتر پزشکیان خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین