کد خبر: ۹۱۵۴۸۰
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
تبلیغات

برنامه سفر ۵ روزه هیجان‌انگیز در اسپانیا

آماده اید تا در سفری ۵ روزه، غرق در تاریخ، فرهنگ، هنر و غذا‌های لذیذ اسپانیا شوید؟ از خیابان‌های پر جنب و جوش مادرید تا زیبایی‌های ساحلی بارسلونا، این برنامه سفر هیجان‌انگیز شما را به گوشه و کنار این کشور شگفت‌انگیز می‌برد.
برنامه سفر ۵ روزه هیجان‌انگیز در اسپانیا
آفتاب‌‌نیوز :

شما میتوانید با تور اسپانیا همراه شوید یا برای برنامه ریزی یک سفر شخصی، ابتدا جاذبه های اسپانیا را بررسی کنید و برنامه سفر مناسبی برای خود بنویسید. سپس پرواز و هتل را رزرو نمایید.

روز اول سفر اسپانیا: غرق شدن در تاریخ و هنر بارسلون

روز خود را با پرسه زدن در میان خیابان‌های باریک و پیچ در پیچ محله گوتیک آغاز کنید، جایی که می‌توانید در عظمت کلیسای جامع بارسلون غرق شوید و در پلازا رویال مجلل استراحت کنید. بعد از ظهر، به دنیای خلاقانه پابلو پیکاسو سفر کنید و شاهکار‌های او را در موزه مشهور او تحسین کنید. در ادامه، در خیابان پر جنب و جوش رامبلا قدم بزنید، از بازار‌های رنگارنگ دیدن کنید و در رستوران‌های محلی طعم‌های اصیل اسپانیایی را بچشید. شب را با تماشای یک نمایش فلامنکو به پایان برسانید و در موسیقی پرشور اسپانیایی غرق شوید.

روز دوم سفر اسپانیا: گشت و گذار در دنیای شگفت‌انگیز گائودی

گشت وگذار در روز دوم را از دنیای شگفت‌انگیز گائودی شروع کنید. گائودی مجموعه‌ای از آثار معماری خارق‌العاده و منحصر به فرد آنتونی گائودی، معمار مشهور اسپانیایی، در شهر بارسلون است. این آثار شامل بنا‌های مشهوری مانند ساگرادا فامیلیا (کلیسای جامع عظیم)، پارک گوئل (پارک عمومی که بر روی تپه تیدابو) وکاسا میلا و کاسا باتلو (بنایی که از فلسفه دریایی الهام گرفته) می‌شود.

ابتدا از معماری خارق‌العاده ساگرادا فامیلیا، شاهکار ناتمام گائودی، دیدن کنید. بعداز صرف نهار در یکی از رستوران‌ها ازجمله Bar Pinotxo، ۷ Portes، El Xampanyet، Can Culleretes، در پارک گوئل، دنیای خیالی و رنگارنگ گائودی را کاوش کنید و از چشم‌انداز‌های پانورامای شهر لذت ببرید. بعد از استراحت در یک کافه مانند کافه Can Travi Nou کافه سنتی کاتالونی باغذا‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه که منظره‌ای خیره کننده از پارک را هم دارد، در محله جذاب بورن قدم بزنید و سوغاتی‌های منحصر به فرد پیدا کنید ودر یک رستوران محلی در محله بورن، طعم‌های اصیل اسپانیایی را بچشید.

روز سوم سفر اسپانیا: سفری به پایتخت پرشور اسپانیا

با قطار سریع السیر AVE از بارسلونا به مادرید سفر کنید و از منظره زیبای مسیر لذت ببرید. پس از رسیدن به هتل وصرف صبحانه و قهوه به موزه پرادو بروید و از مجموعه عظیم نقاشی‌ها، مجسمه‌ها و آثار هنری دیگر از هنرمندان اسپانیایی و اروپایی دیدن کنید. موزه پرادو یکی از بزرگترین موزه‌های هنر جهان است. در خیابان گران ویا، مشهورترین خیابان مادرید، قدم بزنید و از مغازه‌ها، رستوران‌ها و کافه‌های متعدد لذت ببرید. یا در میدان پلازا مایور با معماری تاریخی و فضای پر جنب و جوش در قلب مادرید، گشت بزنید. در یکی از رستوران‌های تاپاس در اطراف میدان پلازا مایور، ناهار بخورید و طعم‌های اسپانیایی را بچشید. تاپاس غذا‌های کوچک و اشتها برانگیزی هستند که می‌توانید آن‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. بعد از ناهاربه میدان پورتا دل سول (یکی از محبوب‌ترین مکان‌های توریستی در مادرید) بروید و از مجسمه خرس و درخت توت فرنگی دیدن کنید و یا به محله لاتینا Latina بروید و از خیابان‌های باریک و میدان‌های دنج لذت ببرید. این محله قدیمی‌ترین محله مادرید است و دارای فضایی پر جنب و جوش و بوهمیایی است. در یکی از رستوران‌های محله لاتینا Latina شام بخورید و ازغذا‌های سنتی اسپانیایی لذت ببرید وسپس به یک کلوپ شبانه بروید و از زندگی شبانه مادرید لذت ببرید. مادرید شهری پر جنب و جوش با زندگی شبانه پر جنب و جوش است. می‌توانید از بارها، کلوپ‌های شبانه و رستوران‌های متعدد لذت ببرید.

برنامه سفر ۵ روزه هیجان‌انگیز در اسپانیا

روز چهارم سفر اسپانیا: شکوه و ابهت مادرید

روز خود را با بازدید از کاخ سلطنتی مادرید، اقامتگاه رسمی پادشاه اسپانیا آغاز کنید. این کاخ عظیم که در قرن هجدهم ساخته شده است، نمونه‌ای خیره کننده از معماری باروک است. در داخل کاخ می‌توانید از اتاق‌های مجلل، تالار‌های باشکوه و مجموعه‌های هنری چشمگیر دیدن کنید. به پارک رتیرو یکی از بزرگترین پارک‌های مادرید بروید و از آرامش و زیبایی آن لذت ببرید. اگر طرفدار فوتبال هستید، عصر روز چهارم سفر خود به مادرید را نباید از دست بدهید. به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو Santiago Bernabéu Stadium بروید و شور و هیجان فوتبال را در خانه تیم رئال مادرید، یکی از مشهورترین تیم‌های فوتبال جهان، تجربه کنید. فضای ورزشگاه پر از شور و هیجان است می‌توانید از جو پرشور ورزشگاه استادیوم لذت ببرید. بعد از تماشای بازی رئال مادرید، می‌توانید به یکی از بار‌ها یا رستوران‌های اطراف ورزشگاه بروید و از غذای خود لذت ببرید. همچنین می‌توانید در یکی از کافه‌های محله گشت بزنید و از شب زنده داری مادرید لذت ببرید.

برنامه سفر ۵ روزه هیجان‌انگیز در اسپانیا

سفری به پایتخت پرشور اسپانیا

Bar La Esquina del Bernabéu این بار که در نزدیکی ورزشگاه واقع شده است، مکانی عالی برای لذت بردن از نوشیدنی و تماشای مردم است.

روز پنجم سفر اسپانیا: سفری به دنیای هنر مدرن و معاصر اسپانیا

روز پنجم سفر خود به مادرید را با غوطه‌ور شدن در دنیای هنر مدرن و معاصر اسپانیا در موزه ملی ملکه صوفیا Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofía آغاز کنید. این موزه که در کاخ سابق صوفیا واقع شده است، یکی از مهم‌ترین موزه‌های هنر مدرن در جهان است و میزبان مجموعه‌ای بی‌نظیر از آثار هنری از جمله نقاشی‌های پیکاسو، دالی، میرو و خوان گریس است. بعد از ظهر، به خیابان گران ویا Gran Vía مشهورترین خیابان مادرید، بروید و از شور و هیجان آن لذت ببرید. این خیابان پر جنب و جوش مملو از مغازه‌های طراحان مشهور، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، بوتیک‌های محلی، کافه‌ها و رستوران‌ها است. در عصر، با خاطرات خوش از اسپانیا، به خانه پرواز کنید و منتظر سفر بعدی خود به این سرزمین پرشور باشید.

برای سفر به این مقصد جذاب می‌توانید از تور‌های اسپانیا استفاده کنید تا دغدغه رزرو هتل و گشت‌ها را نداشته باشید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین