کد خبر: ۹۱۵۵۰۹
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۵

توصیه انتخاباتی نماینده ولی فقیه در سپاه به مردم با حمایت از دولت رئیسی

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: امیدواریم که یک فرد اصلح در انتخابات آینده توسط مردم انتخاب شود تا ادامه ریل‌گذاری که شهید رئیسی برقرار کرده بود را انجام دهد.
توصیه انتخاباتی نماینده ولی فقیه در سپاه به مردم با حمایت از دولت رئیسی
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی، نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های دولت مردمی شهید رئیسی اظهار کرد: شهید رئیسی در دوران مسئولیت خود، یک واقعیت را با عنوان حکمرانی دینی و تکیه بر مبانی فرهنگ سربازی ولایت با کارآمدی بالا برای همه آحاد مردم اثبات کرد.

وی افزود: کار‌هایی در طول ۳۳ ماه خدمت دولت آیت‌الله رئیسی انجام شد که در طول ۳۲ سال دولت‌های قبل هیچ شخصی نتوانست انجام دهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه برپایی نمایشگاه دستاورد‌های دولت یک امر مهمی است، گفت: خدماتی که نیرو‌های جهادی و انقلابی، چه در سیاست خارجی و چه در سیاست داخلی انجام دادند باید به مردم نشان داده شود. 

حاجی‌صادقی با بیان اینکه شهید رئیسی اهل شعار نبود و اهل عمل بود، افزود: او اهل امید و نشاط و همچنین خستگی ناپذیر بود و اقداماتی که در دوران ریاست جمهوری خود انجام داد، بسیار اهمیت دارد.

وی ادامه داد: امیدواریم که یک فرد اصلح در انتخابات آینده توسط مردم انتخاب شود تا ادامه ریل‌گذاری که شهید رئیسی برقرار کرده بود را انجام دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین