کد خبر: ۹۱۵۷۲۸
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۲

زور گرجستان و چک به هم نرسید/ گولسیانی سرانجام بازی کرد

 در ادامه رقابت‌های دور دوم مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴، تیم‌های گرجستان و جمهوری چک به تساوی رسیدند.
زور گرجستان و چک به هم نرسید/ گولسیانی سرانجام بازی کرد
آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های ۲۰۲۴ اروپا، تیم‌های گرجستان و جمهوری چک در چارچوب مسابقات گروه F، از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

گرجستان و چک در شرایطی روبه‌روی هم قرار گرفتند که در بازی اول بازنده شده بودند. گرجستان ۳ بر یک مقابل ترکیه شکست خورد و چک ۲ بر یک مقابل پرتغال نتیجه را واگذار کرد، نتایجی که سبب شده بود هر دو تیم به در مسابقه عصر امروز به دنبال اولین برد باشند.

در این دیدار چک در دقیقه ۲۳ توسط آدام لوژک به گل رسید، اما داور مسابقه پس از بازبینی توسط کمک داور ویدئویی، این گل را به دلیل خطای هند لوژک نپذیرفت. در ادامه تلاش دو تیم برای زدن گل ادامه داشت و در دقیقه ۴+۴۵، گئورگ میکائوتادزه توانست از روی نقطه پنالتی گرجستان را یک بر صفر پیش بیندازد تا نیمه اول با برتری گرجستان به پایان برسد.

در شروع نیمه دوم فشار چک برای زدن گل مساوی بیشتر شد و پاتریک شیک در دقیقه ۵۹ توانست گل مساوی را وارد دروازه لهستان کند. در ادامه تلاش دو تیم برای زدن گل نتیجه‌ای نداشت تا در نهایت گرجستان و چک با تساوی یک بر یک به کارشان پایان دهند.

گیورگی گولسیانی، مدافع گرجستانی پرسپولیس که در دیدار اول، فرصت بازی پیدا نکرده بود، در بازی امروز از دقیقه ۸۲ وارد بازی شد و دقایق پایانی را برای گرجستان بازی کرد و یک کارت زرد نیز دریافت کرد.

در دیگر بازی این گروه، پرتغال و ترکیه، دو تیم پیروز روز اول، از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف هم می‌روند.

ترکیب اولیه گرجستان:

گیورگی مامارداشویلی، ویرکولیا، گورام کاشیا، دوالی، سیتایشویلی، دااویتاشویلی، مکباویشویلی، کوچوراشویلی، کاکاباتزه، گئورگ میکائوتادزه و خویچا کواراتسخلیا

سرمربی: ویلی سانیول

ترکیب اولیه چک:

جیندریچ استانک، لادیسلاو کریجی، راناک، هولس، دیوید ژوراسک، توماس سوچک، لوکاس پرو وود، ولادیمیر کوفال، آدام لوژک، پاتریک شیک و واکالاف کرنی

سرمربی: ایوان هاشک

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین