کد خبر: ۹۱۵۹۴۱
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴

پیش‌بینی وضعیت جوی مازندران در ۷ روز آینده

براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان مازندران از روز یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ تا شنبه ۹ تیرماه به شرح زیر پیش‌بینی می‏‌شود.
پیش‌بینی وضعیت جوی مازندران در ۷ روز آینده
آفتاب‌‌نیوز :

طبق اعلام هواشناسی مازندران، آسمان استان در روز یکشنبه ۳ تیرماه نیمه‌ابری تا ابری با کاهش نسبی دما همراه با رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد خواهد بود و از روز دوشنبه ۴ تیرماه با افزایش نسبی دما، آسمان استان صاف تا نیمه ابری در بعدازظهر و اوایل شب با افزایش ابر در ارتفاعات غربی و مرکزی استان با رگبار و رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

بر این اساس روز سه‌شنبه ۵ تیرماه ۱۴۰۳ هوا نیمه ابری بوده و از بعدازظهر ابری همراه با رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و روز چهارشنبه ۶ تیرماه وضعیت جوی نیمه ابری تا ابری گاهی با رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد توام خواهد بود.

مطابق با آخرین تحلیل‌ نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی مازندران، آسمان استان در روزهای پنجشنبه‌ و جمعه، ۷ و ۸ تیرماه صاف تا قسمتی ابری، در ارتفاعات و در بعدازظهر با افزایش ابر و رگبار و رعدوبرق پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

همچنین بر این مبنا، وضعیت جوی مازندران در روز شنبه‌ ۹ تیرماه نیمه ابری، در مناطق غربی و ارتفاعات ابری با رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود؛ تغییرات احتمالی در پیش‌‏بینی روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین