کد خبر: ۹۱۶۰۱۵
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۴

فقر در کشور در حال فراگیری است/ یک کاندیدا قول طلا و دیگری سعی می‌کند زمین تقسیم کند

محسن هاشمی رفسنجانی گفت: در مناظره‌ها دیدم یک کاندیدا قول طلا و دیگری سعی می‌کند زمین تقسیم کند ولی آقای پزشکیان قولی که نتواند انجام دهد، از دهانش در نیامده است؛ او آمده که ابتدا رای مردم را بدست آورد و با همت و پشتوانی مردم مطالبات آنها را با نظام و حاکمیت و مسئولان ارشد در میان بگذارد و بتواند با جلب اعتماد آنها کشور را نجات دهد.
فقر در کشور در حال فراگیری است/ یک کاندیدا قول طلا و دیگری سعی می‌کند زمین تقسیم کند
آفتاب‌‌نیوز :

محسن هاشمی رفسنجانی از اعضای حزب کارگزاران سازندگی در این گردهمایی با بیان اینکه «مردم ایران به دنبال ایرانی آباد، آزاد و با رفاه در شأن خود هستند و برای عزت ایران، مردم ایران و اسلام انقلاب کردند»، اظهار کرد: در سال‌های اخیر در شرایطی قرار گرفتیم که هر ساله سفره مردم دچار کمبود شده و در سطحی قرار گرفته که متاسفانه فقر در کشور در حال فراگیری است.

وی با تأکید بر اینکه شرایط کشور احتیاج به تغییر و تحول جدی دارد، گفت: در مناظره‌ها دیدم یک کاندیدا قول طلا و دیگری سعی می‌کند زمین تقسیم کند، ولی آقای پزشکیان قولی که نتواند انجام دهد، از دهانش در نیامده است؛ او آمده که ابتدا رای مردم را بدست آورد و با همت و پشتوانی مردم مطالبات آن‌ها را با نظام و حاکمیت و مسئولان ارشد در میان بگذارد و بتواند با جلب اعتماد آن‌ها کشور را نجات دهد.

این فعال سیاسی تاکید کرد: با مردم رای به پزشکیان یک پیام جدی بصورت رفراندوم به حاکمیت داده می‌شود که خواهان تغییر جدی در سیاست‌های کلی کشور هستند. آقای خاتمی تصمیم گرفتند در این انتخابات با جدیت شرکت و از پزشکیان حمایت کنند و امیدوارم که شاهد پیروزی آقای پزشکیان باشیم.

منبع: منیبان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین