کد خبر: ۹۱۶۱۰۹
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷

محمد نادری بازیگر خندان سریال‌های سروش صحت است یا بازیگر عبوس نمایش‌های تراژدی

محمد نادری با کمدی‌های سروش صحت به دنیای تصویر معرفی شد. سریال شمعدونی که سال ۹۴ پخش شد، اولین حضور جدی او در نقش اول در یک سریال طنز نود شبی محسوب می‌شد و بعد از آن هم در سریال‌های لیسانسه‌های ۲ و مگه تموم عمر چند تا بهاره باز با سروش صحت همکاری کرد.
محمد نادری بازیگر خندان سریال‌های سروش صحت است یا بازیگر عبوس نمایش‌های تراژدی
آفتاب‌‌نیوز :

یکی دیگر از برنامه‌های تلویزیونی که باعث شد او دیده شود، خندوانه رامبد جوان بود. نادری در این مجموعه هرشبی، به عنوان کمدین حضور داشت و چندین استندآپ کمدی اجرا کرد. او در ضمن یکی از بازیکنان رئالیتی شوی مافیا بود. اما با این که او با این سریال‌ها شناخته شد، خیلی بیشتر از این که در کارنامه‌اش فیلم و سریال وجود داشته باشد، تئاتر دیده می‌شود. او از سال ۸۸ بازی در تئاتر را با نمایش ۱۲ به کارگردانی منیژه محامدی شروع کرد و بعدتر در بسیاری از کار‌های او هم حضور داشت. او این روز‌ها هم نمایش گالیله را با کارگردانی شهاب الدین حسین پور در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه دارد.

کمدی‌های سروش صحت

در شمعدونی او نقش هوشنگ را بازی می‌کرد که با این که تازه از کار اخراج شده بود، اما شوخ طبع بود. مسائل او با همسر و پسر و دخترش داستان‌های طنزی می‌ساخت که در زمان خودش بینندگان زیادی داشت. در این سریال او با حسن معجونی و آتنه فقیه‌نصیری همبازی بود. کمدی بعدی نادری که با سروش صحت کار کرد، لیسانسه‌های ۲ بود. در این فصل از لیسانسه‌ها او در نقش همان هوشنگ شخصیت اصلی سریال شمعدونی در یک قسمت بازی کرد. سال گذشته هم او در سریال دیگری از سروش صحت حاضر شد. مگه تموم عمر چند تا بهاره داستان خانواده ربانی بود که با پیدا شدن یک مار زندگی آرامشان تحول پیدا می‌کند. او در این سریال نقش رسولی را بازی می‌کرد.

دورهمی

اولین قسمت دورهمی‌کار مهران مدیری داستان نقش کاپیتانی را بازی می‌کرد که همراه همسر و پسرش زندگی مرفهی دارند. هواپیمای او در یک قسمت سقوط می‌کند و از آن به بعد او به شکل روح در خانه حضور دارد. اپیزود‌های دورهمی‌روی صحنه و در مقابل تماشاگران اجرا می‌شدند و این کار جدیدی بود. محمد نادری با بازی در نقش این کاپیتان بسیار خوب دیده شد.

خندوانه

محمد نادری در برنامه خندوانه استندآپ کمدی را هم تجربه کرد. در خندوانه هم مسابقه استندآپ کمدی برگزار شد و هم پیش از آن کمدین‌های شناخته شده‌ای روی صحنه می‌آمدند و استندآپ کمدی اجرا می‌کردند. محمد نادری یکی از این کمدین‌ها بود.

پاستاریونی

در این فیلم به کارگردانی سهیل موفق او نقش تورج صاحب یک رستوران را بازی می‌کند که هر چه همسرش بگوید انجام می‌دهد. به تازگی یک رستوران اصفهانی که هم بریانی و هم پاستا می‌فروشد، مقابل رستوران بزرگ آن‌ها باز شده و پرمشتری بودن آن خوشایند همسر تورج نیست. او هم تمام تلاشش را می‌کند تا کار آن‌ها را کساد کند.

تئاتر

محمد نادری این روز‌ها با نمایش گلیله به کارگردانی شهاب الدین حسین پور در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه است. نمایش که از نوشته‌های برتولت برشت است، در باره گالیله است که برای اولین بار اعلام کرد زمین به دور خودش می‌گردد و بعد به همین دلیل از طرف کلیسا طرد و محبور به توبه شد. نادری سال گذشته هم قصه ترانه‌های ماندگار را با کارگردانی سید جلال الدین دری در کاخ سعدآباد روی صحنه داشت. طپانچه خانم (شهاب‌الدین حسین‌پور) - پالت (محمد حاتمی)، حادثه در ویشی (منیژه محامدی)، پینوکیو (شهره سلطانی) و پس از سقوط (منیژه محامدی) تعدادی از نمایش‌هایی هستند که محمد نادری در آن‌ها بازی داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین