کد خبر: ۹۱۶۶۵۰
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
تبلیغات

از کجا لپ تاپ قسطی بخریم؟

شما با استفاده از اعتبار دریافتی می‌توانید لپ‌تاپ موردعلاقه‌تان را در کوتاه‌ترین زمان خریداری کرده و هزینه آن را به‌صورت ماهیانه پرداخت کنید.
از کجا لپ تاپ قسطی بخریم؟
آفتاب‌‌نیوز :

مطمئن‌ترین و بهترین روش برای خرید لپ‌تاپ قسطی بدون پیش پرداخت، ثبت‌نام در سایت‌های خرید اعتباری است. شما با استفاده از اعتبار دریافتی می‌توانید لپ‌تاپ موردعلاقه‌تان را در کوتاه‌ترین زمان خریداری کرده و هزینه آن را به‌صورت ماهیانه پرداخت کنید؛ همچنین، امکان خرید لپ‌تاپ‌های پیشرفته و قدرتمند هم وجود دارد. اگر می‌خواهید لپ‌تاپ بخرید، در این مقاله بهترین لپ‌تاپ‌های بازار را معرفی می‌کنیم و نحوه خرید اقساطی لپ‌تاپ را توضیح می‌دهیم.

لپ‌تاپ Lenovo IdeaPad ۱

اگر برای کار‌های اداری ساده و وب‌گردی به لپ‌تاپ احتیاج دارید، Lenovo IdeaPad ۱ مناسب شماست. این محصول باتری متوسطی دارد و با قیمت ارزانی به فروش می‌رسد. حافظه سریع SSD و طراحی سبک از ویژگی‌های مثبت این دستگاه است. نمایشگر لپ‌تاپ Lenovo IdeaPad ۱ از نوع پنل پنل TN سایز ۱۱.۶ اینچ با رزولوشن ۷۶۸ در ۱۳۶۶ پیکسل است و با پردازنده AMD Athlon ۳۰۵۰e کار می‌کند. این لپ‌تاپ اقتصادی ۴ گیگابایت حافظه رم DDR۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. شما می‌توانید با استفاده از این دستگاه فیلم ببینید و نیاز‌های روزمره خود را برطرف کنید؛ همچنین، لپ‌تاپ IdeaPad۱ برای دانش‌آموز‌ها نیز مناسب است.

لپ‌تاپ ایسوس VivoBook ۱۶ R۱۶۰۵ZA-B

قیمت این لپ‌تاپ حدود ۳۰ میلیون تومان بوده و برای کار‌های اداری و وب‌گردی مناسب است. پردازنده کم‌مصرف، نمایشگر IPS و حافظه رم ۱۶ گیگابایتی از ویژگی‌های مثبت این محصول هستند. نمایشگر لپ‌تاپ از نوع پنل WV) IPS) سایز ۱۵.۶ اینچ با رزولوشن ۱۲۰۰ در ۱۹۲۰ پیکسل است و با پردازنده Intel Core i۵-۱۲۳۵U کار می‌کند. 

لپ‌تاپ ایسوس ویووبوک ۱.۸۸ کیلوگرم است و یک باتری ۳Cell ۴۲ WHr هم در آن وجود دارد. اگر می‌خواهید این لپ‌تاپ را برای پروژه‌های دانشجویی تهیه کنید، بهتر است بدانید که کارت گرافیک جداگانه ندارد و نمی‌تواند پروژه‌های گرافیکی سنگین را پردازش کند؛ البته، یک کارت حافظه ۵۱۲ گیگابایتی SSD و حافظه رم ۱۶ گیگابایتی در دستگاه وجود دارد. بنابراین، شما می‌توانید عکس‌ها و ویدیو‌های ساده را با لپ‌تاپ ایسوس ویرایش کنید.

لپ‌تاپ Asus VivoBook Pro ۱۵ K۶۵۰۰ZH

این لپ‌تاپ باتری خوبی دارد و برای کار‌های مهندسی، طراحی، گرافیک و برنامه‌نویسی مناسب است. سخت‌افزار دستگاه کیفیت متوسطی دارد و با رم DDR۵ کار می‌کند. نمایشگر این لپ‌تاپ از نوع پنل IPS سایز ۱۵.۶ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل و پردازنده هم Intel Core i۵-۱۲۵۰۰H است. این محصول ایسوس با حافظه رم ۸ GB DDR۵ و فضای ذخیره‌سازی ۵۱۲ GB SSD کار می‌کند. 

باتری دستگاه ۳ Cell ۵۰ WHr است و از کیفیت خوبی برخوردار است. نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، رزولوشن FHD، پنل OLED و کارت گرافیک GeForce GTX ۱۶۵۰ Max-Q از دیگر مشخصات این محصول هستند. شما می‌توانید انواع نرم‌افزار‌های گرافیکی و طراحی را روی لپ‌تاپ ایسوس نصب کنید.

لپ‌تاپ Acer Nitro ۵ AN۵۱۵-۵۷-۷۹TD

اگر می‌خواهید برای برنامه نویسی و گیمینگ یک لپ‌تاپ خوب بخرید، لپ‌تاپ ایسر مدل Nitro ۵ مناسب شماست. این دستگاه سخت‌افزار و نمایشگر خوبی دارد و با نرخ نوسازی بالایی کار می‌کند. نمایشگر لپ‌تاپ از نوع پنل IPS و اندازه‌اش ۱۵.۶ اینچ است. پردازنده دستگاه Intel Core i۷-۱۱۸۰۰H و با کارت گرافیک Nvidia RTX ۳۰۵۰ Ti ۴GB کار می‌کند. شما می‌توانید انواع کار‌های گرافیکی و پروژه‌های برنامه‌نویسی با این لپ‌تاپ انجام دهید و بازی‌های سطح متوسط را هم روی آن نصب کنید.

لپ‌تاپ لنوو مدل Lenovo Legion ۷ Pro i۹

از کجا لپ تاپ قسطی بخریم؟

این لپ‌تاپ قدرتمند یکی از بهترین محصولات برند لنوو است و برای پروژه‌های مهندسی، طراحی، گرافیک، برنامه‌نویسی، گیمینگ و پردازش‌های سنگین مناسب است. لپ‌تاپ لنوو Legion باتری قدرتمند و سخت‌افزار فوق‌العاده‌ای دارد و با یک نمایشگر عالی کار می‌کند. 

نمایشگر دستگاه مجهز به پنل IPS و ۱۶ اینچ است. این محصول با پردازنده Intel Core i۹-۱۳۹۰۰HX و کارت گرافیک Nvidia RTX ۴۰۸۰، ۱۲GB کار می‌کند. حافظه رم ۳۲ گیگابایتی و از نوع DDR۵ است. فضای ذخیره‌سازی دستگاه هم به اندازه ۲ ترابایت حجم دارد. در نهایت، اگر از عاشقان گیم و بازی‌های AAA هستید، این لپ‌تاپ بهترین گزینه برای شماست.

لپ‌تاپ Asus ROG STRIX G۱۶ G۶۱۴JI

این لپ‌تاپ با قیمت ۱۲۹ میلیون تومان به فروش می‌رسد و برای گیمینگ و پردازش‌های سنگین مناسب است. شما می‌توانید انواع پروژه‌های مهندسی، گرافیک و برنامه‌نویسی را با لپ‌تاپ Asus ROG STRIX G۱۶ G۶۱۴JI انجام دهید. باتری قدرتمند، سخت‌افزار فوق‌العاده، نمایشگر خوب و طراحی جذاب از ویژگی‌های مثبت این محصول ایسوس هستند. 

پردازنده دستگاه از نوع Intel Core i۹-۱۳۹۸۰HX و با فرکانس بین ۲.۲ تا ۵.۶ گیگاهرتز کار می‌کند. کارت گرافیک لپ‌تاپ ایسوس RTX ۴۰۷۰ انویدیا است و به اندازه ۸ گیگابایت حافظه ویدیویی و ۱۶ گیگابایت حافظه رم دارد. یک ترابایت حافظه SSD هم در دستگاه کار گذاشته شده است. اگر می‌خواهید بهترین لپ‌تاپ موجود در بازار را بخرید، لپ‌تاپ ایسوس مدل ROG Strix انتخابی مناسب است.

لپ‌تاپ MSI Pulse ۱۵ B۱۳VGK

این لپ‌تاپ ام اس آی با قیمتی زیر ۱۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد و برای برنامه‌نویسی، پردازش‌های سنگین و گیمینگ مناسب است. باتری و سخت‌افزار قدرتمند، نمایشگر عالی و طراحی خاص MSI از ویژگی‌های مثبت این محصول هستند. نمایشگر لپ‌تاپ MSI Pulse مجهز به پنل IPS و ۱۵.۶ اینچ است. این نمایشگر با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل کار می‌کند و پردازنده Intel Core i۷-۱۳۷۰۰HX دارد. کارت گرافیک دستگاه از نوع Nvidia RTX ۴۰۷۰، ۸GB و با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی از نوع DDR۵ کار می‌کند. نکته مهم دیگر اینکه نرخ نوسازی تصویر در این محصول شگفت‌انگیز ۲۴۰ هرتز است؛ به همین دلیل برای بازی‌های شوتر اول شخص مناسب است.

خرید لپ‌تاپ اقساطی بدون پیش‌پرداخت

اولین قدم برای خرید لپ‌تاپ قسطی بدون پیش پرداخت، ثبت‌نام در سایت‌های خرید اعتباری و بارگذاری مدارک است. ازکی‌وام یکی از بهترین سایت‌های خرید اقساطی است که برای خرید کالا قسطی از آن نیازمند ارائه مدارکی مانند شناسنامه و چک صیادی هستید. نکته مهم دیگر، مرحله اعتبارسنجی است.

برای اینکه بتوانید اعتبار خرید لپ‌تاپ را دریافت کنید، کارشناس‌های شرکت مشاور رتبه‌بندی ایران، سابقه بانکی و رفتار مالی شما را بررسی می‌کنند و رتبه اعتباری شما را اعلام می‌کنند. اگر چک برگشتی و قسط پرداخت‌نشده نداشته باشید، اعتبار به حساب شما واریز می‌شود. مرحله بعد، بررسی انواع لپ‌تاپ‌های مختلف و خرید آن است. شما می‌توانید یکی از لپ‌تاپ‌های معرفی‌شده در این مقاله را با توجه به بودجه‌تان به‌صورت اقساطی خریداری کرده و هزینه آن را در بازه ۱۲ یا ۱۸ ماهه پرداخت کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین