کد خبر: ۹۱۶۸۴۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۲
منصوری گفته ماموریت ما در انتخابات حفظ جمهوری اسلامی است

توهین بی سابقه معاون دولت و رئیس ستاد جلیلی به پزشکیان، ظریف و هواداران آنها: برخی دورریز و پسماند جبهه کفر هستند!

محسن منصوری، معاون اجرایی دولت که امور دولت را رها و برای حمایت از سعید جلیلی وارد صحنه انتخابات شده است، ادعا کرد: امروز ماموریت ما در انتخابات حفظ جمهوری اسلامی است و برای آن استدلال داریم. رقیب ما در انتخابات آن آقای ناظریف و اون برادری که رگ گردن برای مردم کلفت می‌کند نیست. این‌ها عددی نیستند که وقت این تریبون‌ها را صرف این افراد بکنیم. رقیب ما جبهه کفر است، جبهه استعمار و استکبار است؛ بعضی از این افراد در کشور ما دور ریزها و پسماندها و امتداد کمرنگ آن جبهه هستند.
توهین بی سابقه معاون دولت و رئیس ستاد جلیلی به پزشکیان، ظریف و هواداران آنها: برخی دورریز و پسماند جبهه کفر هستند!
آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری ایرنا نوشت: محسن منصوری شامگاه سه‌شنبه در گردهمایی انتخاباتی حامیان سعید جلیلی که در مسجد جامع ساری برگزار شد اظهار کرد: اگر در عرصه انتخابات شرکت می‌کنیم هیچ انگیزه‌ای برای کسب قدرت نداریم به جز استمرار حکومت امام زمان و تداوم حکومت نبی مکرم اسلام(ص) و ولایت امیرالمومنین علی(ع) که امروز در جمهوری اسلامی ایران متبلور شده است.  ما عرصه رقابت سیاسی را عرصه‌ای برای کسب قدرت و معادلات ظاهری دنیا نمی‌دانیم، بلکه میدانی برای مبارزه سیاسی و قیام در راه خداوند متعال برای برافراشتن پرچم اسلام می‌دانیم و معتقدیم در این بزنگاه‌های تاریخی دست حمایت و عنایت و هدایت حضرت ولیعصر(عج) پشت سر نظام خواهد بود.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در دولت سیزدهم با اشاره به سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور و همراهانش خاطرنشان کرد: از دست دادن رئیس‌جمهوری در این تراز ضایعه سهمگینی برای ما بود. حضرت آقا امروز فرمودند اگر دولت آقای رئیسی ادامه پیدا می‌کرد خیلی از مشکلات اقتصادی هم برطرف می‌شد.

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی گفت: بارزترین ویژگی‌های حضرت آیت‌الله رئیسی اخلاص، سلامت، پاکدستی و پاکدامنی، مردمی بودن، کار جدی و شبانه‌روزی و در رأس صفات حسنه ایشان ولایت‌پذیری‌شان بود که دولتی در تراز انقلاب اسلامی و دنیای اسلام ایجاد کرده بود. هرچند از حضورشان محروم شدیم. اما وقتی در ذهن خودم تحلیل می‌کنم و کمی از بالاتر شرایط کشور و منطقه را رصد می‌کنم خیلی خوشبین هستم که خون شهید بزرگوار ما رئیسی عزیز این مسیر را پیش خواهد برد.

منصوری افزود: مسیر انقلاب اسلامی همین است. ما به عقب برنمی‌گردیم. آقا هم همین را فرمودند. چه از نظر عقلی و چه از نظر شرعی و چه از نظر تجربه به وعده‌های حضرت آقا ایمان داریم. مقام معظم رهبری فرمودند به قله نزدیک شدیم. وقتی می‌گویند به قله نزدیک شدیم حرف‌شان از جنس شعار و تعارف نیست. ایشان مسئول ستاد روحیه‌دهی به انقلاب اسلامی نیستند و این یک تحلیل مومنانه و واقع‌بینانه است. در مسیر رسیدن به قله باید هزینه بدهیم. همین شهدایی که تقدیم کردیم بخشی از این هزینه است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند خستگی و ناامیدی ممنوع است. پیراهن مشکی‌مان را در عزای آقای رئیسی هنوز در نیاوردیم. اما آستین همت بالا می‌زنیم و نمی‌گذاریم گفتمان انقلاب اسلامی معطل بماند. با تمام توان این مسیر را پیش می‌بریم و هزینه‌اش را هم می‌دهیم.

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی تصریح کرد: رقیب ما در انتخابات آقای ناظریف و آن برادری که رگ گردن برای مردم کلفت می‌کند نیست. این‌ها عددی نیستند که بخواهیم این تریبون‌ها را صرف آن‌ها کنیم. رقیب ما جبهه کفر و جبهه استعمار و استکبار است. برخی از این افراد در داخل کشور ما دورریزها و پسماندها و امتداد کمرنگ آن جبهه هستند که سعی می‌کنند ادا در بیاورند. اما کور خواندند؛ مردم انتخاب کردند و رأی دادند و پای آن رأی ایستادند. مردم آن مسیر را تایید کردند. تایید این مسیر تشییع پیکر مطهر آیت‌الله رئیسی بود. چند ۱۰ میلیون نفر آمدند تا به این ارزش‌ها احترام بگذارند.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در دولت سیزدهم گفت: حضور در تشییع جنازه آقای رئیسی یک حضور معنوی و از جنس شعارهای انقلاب اسلامی بود. مردم به نفع جمهوری اسلامی رفراندوم برگزار کردند. خیلی از افرادی که در این تشییع جنازه حضور پیدا می‌کردند شاید نوع فکر و طرز پوشش و ظاهر متفاوتی نسبت به جمع حاضر ما در این جلسه داشتند. اما آن‌ها از قضا گاهی نقش‌شان در حفظ کشور و پیشبرد اهداف انقلاب از ما بیشتر است.  توده‌های مردمی، عموم مردم، متدینان، مؤمنان، کسبه، معلمان و کارگران و سایر اقشار برای آرمان‌های انقلاب اسلامی ارزش قائل هستند. شاخص‌هایی که امروز حضرت آقا فرمودند بخش مهمی از مسیر ما را در انتخابات و تشخیص گزینه اصلح فراهم کرد. آقا فرمودند به کسی باید رأی دهیم که مومنانه معتقد به مبانی انقلاب اسلامی باشد. ما معتقدیم دکتر جلیلی بیش از سایر کاندیداها به این شاخص‌ها مؤمن و معتقد هستند. ما دکتر جلیلی را اصلح می‌دانیم. نه به این خاطر که با ایشان رفاقت داریم و با هم گعده سیاسی برگزار کردیم. من با بعضی از کاندیداهایی که در صحنه هستند سابقه کاری و رفاقت عمیق‌تر و نزدیک‌تری دارم. اما در مقام انتخاب پای دکتر جلیلی می‌ایستیم. چون ایشان را امتداد دولت شهید رئیسی می‌دانیم.

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی گفت: امتداد دولت شهید رئیسی امروز مطالبه عمیق مومنان است. مردم ما در اقصی‌نقاط کشور پیام می‌دهند. هر جا می‌رویم می‌گویند نگذارید این عَلَمی که شهید رئیسی بزرگوار برداشت، روی زمین بماند. ما در طی این مسیر با کسی تعارف نداریم.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در دولت سیزدهم خطارنشان کرد: معتقدیم شهید رئیسی و ویژگی‌های مدیریتی ایشان باید تبیین شود و نزدیک‌ترین افراد به این گزینه‌ها مشخص شوند. شاخص‌هایی هم که مقام معظم رهبری عنوان کردند مواردی هستند که شهید رئیسی از جنس عمل به همین شاخص‌ها بودند.  رهبر معظم انقلاب فرمودند در سیاست خارجه کسی را انتخاب کنید که چشمش به نگاه ۲ سه کشور نباشد؛ در دنیا حدود ۲۰۰ کشور داریم. در دولت قبل سال‌ها کشور را لنگ امریکا و انگلیس و یکی ۲ کشور معطل نگه داشتند. چشم‌شان را به روی شرق و غرب و امریکای جنوبی و افریقا بستند و همه ظرفیت‌ها را نادیده گرفتند، فقط برای این‌که دل کدخدا را به دست بیاورند.

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی تصریح کرد: گذشت آن زمانی که شما کشور را معطل مصالح جمع محدودی که خودتان جزو آن جمع بودید کردید. رفتید مذاکره کردید و وقت هدر دادید و امور مردم را معطل گذاشتید. مذاکره برای شما آب و نان داشت، اما برای مردم نداشت. امضا کردن برجام برای بعضی از شما نشان افتخار و لیاقت و سکه و لوح داشت. اما برای مردم کمبود دارو و قفل شدن منابع مالی بود.  مذاکره برای چاه‌کنی شما نان داشت، اما برای مردم آب نداشت. ما نمی‌گذاریم وقت مردم را پای این امور تلف کنید. آقای رئیسی پای مبانی ایستادند و در عین حال یک دیپلماسی فعال و عمومی ناظر به حل مساله مردم پیش بردند.

معاون اجرایی رئیسی خاطرنشان کرد: آقای رئیسی از جنس پاکدستی بودند. در زندگی شخصی‌شان ساده‌زیستی موج می‌زد. ما آقای جلیلی را هم از این جنس می‌دانیم. آقای رئیسی اهل تواضع جلوی مردم بودند. نمی‌آمدند مثل این دوستان پشت تریبون برای مردم رگ گردن کلفت کنند. روزی که باید برای غرب در مذاکرات گردن کلفت می‌کردید؛ رفتید کنار میز برخی از امرای کشورهای مختلف زانو زدید. رفتید لب رودخانه با آن‌ها قدم زدید و نیش‌تان تا بناگوش‌تان باز شد. در اوج عصبانیت‌تان انقلابی‌ترین اقدام‌تان خودکار پرت کردن به سمت طرف مذاکره‌کننده بود. امروز آمدید حرف از استقلال کشور می‌زنید؟ مردم حرف شما را باور نمی‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی افزود: مسیری که دکتر جلیلی آغاز کردند تا انتها با قدرت پیش خواهد رفت. بعضی از اصحاب تردید هر روز شایعه‌پراکنی می‌کنند و می‌گویند ایشان انصراف داد، کنار کشید و اجماع کرد. ایشان معتقد و مومن هستند که این مسیر باید تا انتها پیش برود. همه نظرسنجی‌ها هم این را می‌گوید که ایشان بهترین شرایط را دارد و در نظرسنجی‌ها مطلوب‌ترین وضعیت را در جریان انقلابی دارند. لذا مصمم تا انتهای مسیر پیش خواهیم رفت.

منصوری گفت: حضرت آقا فرمودند کسی را انتخاب کنیم که ظرفیت‌ها و فرصت‌های کشور را بشناسد. کسی که مومن به ظرفیت‌های داخلی باشد و بتواند با مردم تعامل کند و ظرفیت‌های مردم را دقیق بشناسد و بر این مبنا جریان خدمت ایجاد کند. دکتر جلیلی از این جنس هستند و معتقدم در بین کاندیداهای موجود دکتر جلیلی بیشترین شباهت را به آیت‌الله رئیسی دارد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
4
29
این قدر مغرور نباش چندروزی بیشتر از معاونتت نمانده با پیرزوی پزشکیان در تاریخ ...
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
3
26
چرا مدعیوالعموم درچرت است بیش از این نگذارید از امکانات دولتی استفاده کنند شمارا چه شده معاون رئیس جمهور دولت سیزدهم در روز روشن بطور واضح از ترس نگرانی به دیگران اهانت میکند ودلواپس از دست دادن موقعیتش است !!!.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
1
27
آدم ...،ادب مرد به از دولت اوست.نتیجه دیپلماسی و موانع شدید شما و امثال شما و جلیلی کشور را به اینجا رسانده است.
آفتاب عزیز،اینها رو خیلی نشون بدین،چون باعث میشه مردم این جماعت متحجر رو بیشتر بشناسن
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
3
22
تو کی هستی؟ تو کجا بودی اصلا؟ چه سوادی داری یا چی تو چنته داری؟ چکار کردی واسه مملکت و مردم؟ الان تو جبهه ایمان هستی که اسم مردم رو به مسخره صدا میکنی؟ آقای ظریف هم مثل تو ولی تو هم خیلی بدتر از اون نباشی هیچ بهتر نیستی. بگین ما میخواییم سر قدرت باشیم به هر قیمتی، چرا صغرا کبرا میچینین ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
5
27
چرا اينقدر أز ظريف مى ترسيد ؟ چرا ؟ چرا ؟ چرا وقتى ظريف در مورد شما و دارو دسته تأن افشاگرى مى كند بند دلتان پاره مى شود واز زور استرس و عصبانيت چشمها را مى بنديد و ...
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین