کد خبر: ۹۱۶۹۵۵
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵

عبدالکریم درخواست جدایی خواهد داد؛ قیمت پیشنهادی برای فسخ عبدالکریم حسن، ۳۰۰ هزار دلار!

حقیقت ماجرای پیشنهاد الوکره برای جذب عبدالکریم حسن در مکاتبات این باشگاه قطری و پرسپولیس مشخص است. الوکره در اولین پیشنهاد تنها ۳۰۰ هزار دلار برای بازیکن قطری می‌پردازد!
عبدالکریم درخواست جدایی خواهد داد؛ قیمت پیشنهادی برای فسخ عبدالکریم حسن، ۳۰۰ هزار دلار!
آفتاب‌‌نیوز :

احتمال جدایی عبدالکریم حسن از پرسپولیس، داغ‌ترین خبر نقل و انتقالاتی فوتبال ایران در یکی دو روز اخیر بوده است. بعد از انتشار خبر ارائه درخواست رسمی از سوی الوکره برای جذب عبدالکریم حسن در رسانه‌های ایرانی و قطری، باشگاه پرسپولیس با انتشار یک بیانیه جدایی بازیکن قطری خود را تکذیب و گفت:

این بازیکن، یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد و هیچگونه مکاتبه‌ای در این خصوص انجام نشده است.

ساعاتی بعد، سایت رسمی باشگاه پرسپولیس صحبت‌های حسین بادامکی را منتشر کرد. بادامکی مدعی شد نامه باشگاه الوکره دیروز ظهر (چهارشنبه ۶ تیر، ۲۶ ژوئن) به دست باشگاه پرسپولیس رسیده و باشگاه بدون معطلی با درخواست الوکره مخالفت کرده است.

همزمان با این تایید و تکذیب‌ها از سوی باشگاه پرسپولیس، در فضای رسانه‌ای شایعه‌ای دیگر پخش شد با این مضمون که الوکره پیشنهاد ۸۰۰ هزار دلاری برای جذب عبدالکریم حسن ارائه داده است، اما پرسپولیس گفته دو میلیون دلار می‌خواهد!

حال سندی که از مکاتبه دو باشگاه به خبرورزشی رسیده است نشان می‌دهد هیچ یک از این موارد صحت ندارد.

پیشنهاد اولیه الوکره، ۳۰۰ هزار دلار

الوکره در نامه‌ای به تاریخ ۲۵ ژوئن (سه شنبه ۵ تیر) درخواست رسمی خود برای جذب عبدالکریم حسن را به باشگاه پرسپولیس ارسال می‌کند. در این درخواست باشگاه قطری پیشنهاد ۳۰۰ هزار دلاری ارائه می‌دهد. الوکره در این نامه پس از پیشنهاد ۳۰۰ هزار دلاری، ۳ بند اضافه می‌کند:

این پیشنهاد رسمی است و تا چهارشنبه سوم جولای (۱۳ تیر) اعتبار دارد.

این پیشنهاد زمانی اعتبار خواهد داشت که بازیکن تست‌های پزشکی را پشت سر بگذارد.

این پیشنهاد زمانی اعتبار خواهد داشت که بازیکن با پیشنهاد باشگاه موافقت کند.

در پاسخ، روز گذشته باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای که یک اشتباه جزئی نیز دارد و تاریخ آن ۲۶ ژوئن ۲۰۲۷ (احتمالا نگارنده روی دکمه کیبرد به جای عدد ۴، عدد بالا یعنی ۷ را لمس کرده) درج شده است، پیشنهاد الوکره را رد می‌کند و اعلام می‌دارد در موقعیتی نیست که این پیشنهاد را قبول کند.

برنامه الوکره پس از رد پیشنهادش، نامه عبدالکریم حسن و کمک از فدراسیون فوتبال قطر!

باشگاه قطری عزمش راسخ است که ستاره پرسپولیس را به کشور بازگرداند. در همین راستا این باشگاه هفته آینده پیشنهاد جدیدی برای جذب این بازیکن ارائه می‌دهد. همچنین قرار شده خود عبدالکریم حسن نامه‌ای به پرسپولیس ارسال کند و از باشگاه بخواهد با جدایی اش موافقت شود چرا که به دلیل مسائل خانوادگی، دیگر شرایط ادامه حضور در ایران را ندارد!

اگر بار دیگر پرسپولیس دست رد به سینه الوکره بزند، این باشگاه فدراسیون فوتبال قطر را وارد ماجرا خواهد کرد تا برای بازگرداندن عبدالکریم حسن به کشور، تمام توانش را به کار گیرد.

با تمام این تفاسیر و جزییاتی که خبرورزشی از آن مطلع شده، کار پرسپولیس برای نگه داشتن عبدالکریم حسن بسیار سخت و می‌توان گفت تا حدی غیر ممکن است. در آن سوی ماجرا قطری‌ها آماده هستند در قبال موافقت با جذب عبدالکریم حسن، امتیازاتی به پرسپولیس بدهند.

پرسپولیس به سادگی می‌تواند برای استفاده از کمپ اسپایر قطر و همینطور استفاده از هواپیمایی قطر (Qatar Airways) برای شرکت در لیگ نخبگان آسیا با قطری‌ها توافق کند و برای فصل پیش رو این امتیازات را بگیرد.

باید دید الوکره در دومین درخواست برای جذب عبدالکریم حسن رقم پیشنهادی را بالا می‌برد یا تنها به فشار خود بازیکن برای جدایی و کمک گرفتن از فدراسیون فوتبال قطر، بسنده می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین