پایگاه خبری آفتاب
۰۴ /تير /۱۴۰۵
Thursday 25 June 2026
کد خبر:۹۱۷۰۳۱
۱۶:۰۷
۱۴۰۳/۰۴/۰۷

پاداش استقلالی‌ها به پای قراردادشان نوشته شد! 

پاداش استقلالی‌ها به پای قراردادشان نوشته شد! 
در روز‌های اخیر یک موضوع عجیب به گوش بازیکنان و کادرفنی استقلال رسیده که آن‌ها را بسیار ناراحت کرده است.
۱۶:۰۷
۱۴۰۳/۰۴/۰۷
به گزارش آفتاب نیوز،

بازیکنان استقلال در هفته‌های پایانی لیگ‌برتر بابت پیروزی‌هایشان پاداش‌های زیاد بعضا تا ۱۰۰ میلیون دریاقت می‌کردند و این موضوع روحیه آن‌ها را حسابی بالا برده بود.

 بازیکنان استقلال در آن زمان نمی‌دانستند که طبق قوانین سازمان لیگ پاداش سقفی دارد و باشگاه نمی‌توانسته این مبالغ را از نظر قانونی پرداخت کند. در واقع باشگاه پاداش‌هایی که در هفته‌های پایانی به بازیکنان استقلال پرداخت می‌کرده را به پای قراردادهایشان زده و این موضوع ناراحتی آن‌ها را در پی داشته است.

این دقیقا اتفاقی است که در پرسپولیس هم رخ داده است و باعث دلخوری بازیکنان این تیم‌شده است.

گزارش خطا
برچسب‌ها:
استقلال
ارسال پیام
captcha