کد خبر: ۹۱۷۱۴۹
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۳

استقرار ۲۴ هزار و ۱۱۸ شعبه رأی‌گیری در مناطق روستایی و عشایری

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور گفت: تعداد شعب اخذ رأی در کل کشور ۵۸۶۴۰ مورد است که از این تعداد ۲۴۱۱۸ صندوق اخذ رأی مختص جامعه روستایی است.
استقرار ۲۴ هزار و ۱۱۸ شعبه رأی‌گیری در مناطق روستایی و عشایری
آفتاب‌‌نیوز :

مهیار نورعلی معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور در گفت‌وگویی تلویزیونی در مورد تعداد شعب اخذ رأی در مناطق روستایی و عشایری، گفت: تعداد شعب اخذ رأی در کل کشور ۵۸۶۴۰ است و از این تعداد ۲۴۱۱۸ صندوق اخذ رای مختص جامعه روستایی است.

وی افزود: ۱۵۲۱۵ شعبه سیار اخذ رأی وجود دارد که هم در شهر‌ها و هم در مناطق صعب‌العبور مستقر هستند.

نورعلی در رابطه با تمهیدات برگزاری انتخابات در روستاها، بیان کرد: فرمانداران شهرستان‌ها در شهر‌هایی که ایلات و عشایر، ساکن هستند، از قبل جلسات هماهنگی را با سران ایلات و عشایر برگزار کردند و هماهنگی‌های لازم را با آن‌ها انجام دادند؛ به طور مثال در استان کرمانشاه بیش از ۱۱۴ هزار خانوار عشایر داریم که در قالب ۱۴ ایل هستند و روند و فرآیند‌های رای گیری با آن‌ها مرور شده است. ان‌شاء‌الله انتخابات پُرشکوهی خواهیم داشت.

وی در مورد شعب سیار نیز، گفت: از طریق پیام‌رساذن‌های داخلی در مورد شعب سیار اطلاع‌رسانی کردیم و فرمانداران با ارتباطات نزدیکی که با سران ایلات و عشایر دارند، به آن‌ها اطلاع‌رسانی کردند و مردم می‌دانند که دقیقاً صندوق کجا واقع می‌شود و به امید خدا مشارکت حداکثری را در میان روستائیان و عشایر خواهیم داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین