کد خبر: ۹۱۷۳۴۱
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۰

این کارمندان دولت فردا تعطیل هستند

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: کارمندان دولت فعال در شعب اخذ رای این استان فردا (شنبه) نهم تیرماه تعطیل هستند و می‌توانند استراحت کنند.
این کارمندان دولت فردا تعطیل هستند
آفتاب‌‌نیوز :

بهنام نظری جمعه شب در محل ستاد انتخابات استان مرکزی در اراک، افزود: شمارش آرای در شعب آرا پس از ساعت ۲۴ آغاز می‌شود و تا ساعت‌ها به طول می‌انجامد و کارکنان دولتی که در شعب حضور دارند نگران حضور خود برای فردا (شنبه) در محل کار نباشند.

وی بیان کرد: کارکنان شیفتی مشمول این تعطیلی نیستند و باید هماهنگی لازم با مجموعه خود داشته باشند و نیرو‌های نظامی و انتظامی نیز برابر آیین نامه اجرایی خود موظف به حضور و یا عدم حضور در محل خدمت خود هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: ساعت ۲۴ بر اساس قانون خاتمه انتخابات است، اما شعب وظیفه دارند که تا آخرین افرادی که در شعب حضور دارند، رای‌گیری انجام شود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی هم گفت: رسانه‌ها از روز‌های گذشته در افزایش مشارکت مردم در آزمون سیاسی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تلاش داشتند و امروز (جمعه) هم لحظه به لحظه مشارکت مردم را به تصویر کشیدند.

سردار مرتضی عمومهدی افزود: از یک ماه پیش رده‌های مختلف سپاه روح‌الله کار روشنگری و تبیین خود را در راستای مشارکت آغاز کردند و اقدامات خوبی صورت گرفت.

وی بیان کرد: ۲ ساعت باقی مانده بسیار حیاتی است و انتظار است افرادی که هنوز شرکت نکرده‌اند، در فرصت باقی مانده در شعب حاضر شوند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای در صلابت کشور تاثیر زیادی دارد و توجه به این مهم ضروری است.

سردار عمومهدی عنوان کرد: هفت هزار نفر از نیرو‌های بسیجی این استان در کمک به تامین امنیت فعالیت دارند.

یک‌هزار و ۶۸ شعبه آرای مردم استان مرکزی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را جمع‌آوری می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین