کد خبر: ۹۱۷۳۴۲
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۸

طلا و نقره پارا تیروکمان در رقابت‌های بین‌المللی چک

در پایان رقابت‌های بین‌المللی پارا تیروکمان در جمهوری چک، نمایندگان ایران موفق به کسب مدال طلا و نقره در کامپوند و برنز در میکس ریکرو شدند.
طلا و نقره پارا تیروکمان در رقابت‌های بین‌المللی چک
آفتاب‌‌نیوز :

در آخرین روز از رقابت‌های بین‌المللی پارا تیروکمان که به میزبانی جمهوری چک در حال برگزاری است، نمایندگان ایران در ماده ریکرو و کامپوند امروز جمعه، ۸ تیر، به مصاف حریفان خود رفتند و موفق به کسب مدال طلا، نقره و برنز مسابقات شدند.

در ماده تیمی کامپوند مردان، تیم کشورمان متشکل از سینا منشازاده و هادی نوری در مرحله فینال با نتیجه ۱۵۶ بر ۱۴۹، تیم هند را شکست داد و به مدال طلا رسید.

در ماده میکس کامپوند، تیم کشورمان متشکل از فاطمه همتی و هادی نوری در مرحله فینال برابر تیم چین ۱۵۱ بر ۱۴۸ نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره دست یافت.

در ماده میکس ریکرو، تیم ایران متشکل از غلامرضا رحیمی و سمیه رحیمی در مرحله رده‌بندی، تیم چین را ۵ بر ۳ شکست داد و موفق به کسب مدال برنز شد.

در ماده تیمی کامپوند بانوان، تیم کشورمان متشکل از فاطمه همتی و فرزانه عسگری در مرحله رده‌بندی با امتیاز ۱۵۰ بر ۱۴۶ نتیجه را به چین واگذار کرد و چهارم شد.

در ماده تیمی ریکرو بانوان نیز تیم کشورمان متشکل از سمیه رحیمی و مرضیه تفضلی در مرحله رده‌بندی در تیر طلایی با امتیاز ۵ بر ۴ نتیجه را به تیم آمریکا واگذار کرد و در جایگاه چهارم ایستاد.

در ماده تیمی ریکرو مردان نیز، تیم کشورمان متشکل از غلامرضا رحیمی و محمدرضا عرب‌عامری در مرحله رده‌بندی برابر تیم هند در تیر طلایی با امتیاز ۱۹ بر ۱۸ نتیجه را واگذار کرد و چهارم شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین