کد خبر: ۹۱۷۶۱۰
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۲

کماندار ۱۶ ساله المپیکی ایران: حمایت کنید، توان خرید کمان ندارم

کماندار ۱۶ساله المپیکی ایران با تاکید بر اینکه نیازمند حمایت‌های مالی از سوی فدراسیون تیروکمان و وزارت ورزش است، گفت: با توجه به مقوله تحریم و قیمت کمان، نه من و نه خانواده‌ام توان خرید نداریم و نیازمند حمایت هستم.
کماندار ۱۶ ساله المپیکی ایران: حمایت کنید، توان خرید کمان ندارم
آفتاب‌‌نیوز :

مبینا فلاح، تنها نماینده تیروکمان ایران در المپیک پاریس، خطاب به کیومرث هاشمی، وزیر ورزش جوانان که در محل اردوی تیم ملی تیروکمان حضور یافته بود، گفت: خیلی خوشحالم که وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی حضور یافته است. مسیر خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم و بابت اینکه موفق شدم بسیار خوشحالم.

وی ادامه داد: هنوز چیزی تمام نشده است و کارم ادامه دارد و این موفقیت صرفا تلاش من نبود و کادر فنی اعم از سرمربی و مربی و فدراسیون نقش بسزایی داشتند.

کماندار المپیکی ایران با تاکید بر اینکه انتظار دارد شاهد حمایت ویژه‌تری از سوی وزارت ورزش و جوانان باشد، عنوان کرد: تیروکمان رشته‌ای تجهیزات‌محور است و کمان و تیر خیلی تاثیر دارد و همه چیز صرفا به عملکرد ورزشکار خلاصه نمی‌شود و کمان نقش بسیار مهمی دارد.

فلاح ادامه داد: با توجه به اینکه تحریم هستیم و به دلیل بالابودن قیمت تیروکمان، خرید تجهیزات از توان من و خانواده‌ام خارج است و با توجه به اوضاع مالی فدراسیون، نیازمند حمایت ویژه وزارت ورزش و جوانان هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین