کد خبر: ۹۱۸۳۹۵
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۳
یوسفیان ملا  در گفتگو با آفتاب نیوز مطرح کرد؛

ناطق نوری در ۳۱ استان برای پزشکیان ستاد «ساپ» را تاسیس کرد

این ستاد پس از جلسه‌ای که بین جناب آقای ناطق نوری و جناب آقای پزشکیان  برگزار شد، شکل گرفت و بنده و جناب آقای دکتر حمید ناطق نوری و آقای جاوید پور، این سه نفر ستاد را مدیریت کرده و می‌گردانیم/ تعداد حامیان قالیباف که به پزشکیان گرایش پیدا کرده اند روز به روز در حال افزایش است.
ناطق نوری در ۳۱ استان برای پزشکیان ستاد «ساپ» را تاسیس کرد
آفتاب‌‌نیوز :

با توجه به روند جریانات مختلف سیاسی، به نظر می رسد که ستاد مسعود پزشکیان تلاش زیادی را برای حذب آراء برخی اصولگریان و البته تحریمی‌های انتخابات آغاز کرده است. در مناظره اخیر، سعید جلیلی به وضوح عصبی شده بود و با دست کشیدن به محاسن و لبخندهای هیستریک، چهره‌ای ضعیف از خود نشان داد. او در گوشه رینگ FATF و تحریم گیر افتاده بود. این مسئله امیدهای جدیدی را در بین حامیان پزشکیان که از روند تحریم انتخابات توسط اکثریت مردم نگران هستند، زنده کرد.

عزت‌الله یوسفیان ملا از موسسین اصلی ستاد اصولگرایان مسعود پزشکیان در اینباره به آفتاب‌نیوز گفت: با توجه به استقبال گسترده اصولگرایان از مواضع و کاراکتر دکتر پزشکیان، تشکیل این ستاد یک ضرورت بود، ما تماس‌های گسترده‌ای از استان‌های مختلف داشتیم و تعداد حامیان این ستاد که به صورت مخفف «ساپ» خوانده می‌شود، روز به روز بیشتر می‌‌شود. پس از مناظره، تعداد افرادی که از حامیان آقای قالیباف به این طرف می آیند به شکل چشمگیری در حال افزایش است. برخی افرادی که در دوره های قبل رای نداده‌اند، تماس می‌گیرند و می‌گویند حتماً رای می دهیم، اینها یک نمونه‌ای است از جریانی که در بطن جامعه در حال شکل‌گیری است.

وی افزود: هنر یک جریان سیاسی این است که افراد را جذب کنند، نه اینکه با خالص‌سازی فقط خودشان بمانند و چند نفر. ما در مجلس دهم به بعد با زعامت آقای ناطق نوری و توصیه افرادی مانند ایشان از طیف اصولگرای که از جبهه پایداری دستور می گرفتند جدا شدیم و در حال حاضر واقعاً اصولگرایان معتدل جمعیت عظیمی را تشکیل می دهند. از طرفی این قطار مرتب در حال سوار کردن است و تعداد افراد اصولگرایان تندرو، مرتب در حال کاهش است. ما در این مدت دهها برگ ابلاغ صادر کردیم، یعنی یک برگ ابلاغ داده‌ایم و دوستداران آقای پزشکیان از این جریان رفته و در استان خود با هزینه خودشان ستاد تشکیل داده و به شدت در حال تبلیغ هستند، ان شالله در روز انتخابات مردم در سیلی عظیم پای صندوق حاضر خواهند شد.

وی گفت: بنده یکی از ۱۰ نفری هستم که از سوی صداوسیما انتخاب شد تا پس از هر مناظره به نامزدها نمره بدهیم. تا زمانی که آقای قاضی‌زاده هاشمی و زاکانی بودند، نمره جلیلی از آنها بیشتر بود، آنها معلوم بود که آمده‌اند یک دوری بزنند و چه قدر هم این پدیده نامزد پوششی ناپسند است، صداوسیما هر دقیقه صدها میلیون هزینه می کند و در انتها نیز کنار کشیدند. بعد سریع جلوی دوربین هم می گویند ما تا آخر هستیم. در مناظره اخیر هر کس می دید متوجه می شد که برنده مناظره کیست و چه کسی می خواهد همین وضع تحریم را ادامه دهد، زندگی برای مردم سخت شده، شما قیمت مرغ و گوشت را ببینید! امیدوارم با روی کار آمدن آقای پزشکیان درهای عزت و مصلحت روی کشور باز شود، معلوم نیست با روی کار آمدن جلیلی نرخ دلار تا کجا افزایش یابد و اصلاً می توان دیگر زندگی کرد.

یوسفیان ملا در تشریح فعالیت این ستاد اظهار کرد: ستاد اصولگرایان پزشکیان در ۳۱ استان فعال است، در برخی استانها قوی‌تر بوده‌اند و در این چند روز استان‌های با فعالیت ضعیف‌تر را تقویت کرده‌ایم، در برخی استان‌ها حتی چند ستاد با هم تشکیل شده است. مثلاً ستاد جوانان و ستاد بانوان اصولگرای حامی آقای پزشکیان نیز  در این مناطق تاسیس شده است،  هزینه‌ها نیز از سوی مردم تامین می‌شود. این ستاد پس از جلسه‌ای که بین جناب آقای ناطق نوری و جناب آقای پزشکیان برگزار شد، شکل گرفت و بنده و جناب آقای دکتر حمید ناطق نوری و آقای جاوید پور، این سه نفر ستاد را مدیریت کرده و می گردانیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین