کد خبر: ۹۱۹۰۰۱
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۹

حمایت موسوی جزایری، زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان از جلیلی!

آیت الله موسوی جزایری زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان از مردم شریف استان و کشور بخصوص عشایر غیور برای حضور در انتخابات و مشارکت حداکثری دعوت کرد.
حمایت موسوی جزایری، زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان از جلیلی!
آفتاب‌‌نیوز :

آیت‌الله موسوی جزایری زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان روز پنجشنبه در جمع عشایر خوزستان از ملت شریف ایران و خوزستان شهیدپرور برای مشارکت حداکثری در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

وی همچنین بر تداوم راه شهید رئیسی تاکید کرد و از آحاد مردم کشور خواست برای اعتلای ایران اسلامی در دور دوم انتخابات پر شورتر از دور اول حاضر شوند.

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری گفت: امید است روز جمعه در انتخابات شاهد حضور اقشار مختلف جامعه بخصوص جوانان و آینده سازان کشور پای صندوق‌های رأی باشیم. همگی باید با توجه به شرایط ویژه داخلی و خارجی و نیز برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و بالا بردن قدرت کشور در عرصه‌های بین المللی و تجلی وحدت و همدلی بسیج شویم. امید می‌رود مردم با شرکت پرشور و انتخاب فردی مؤمن، امین و شایسته، وظیفه شرعی و اجتماعی خود را در تعیین سرنوشت و آینده جامعه ادا نمایند.

وی اظهار کرد: حقیر به جریان ریاست جمهوری و خدمات شهید رئیسی و موفقیت ایشان در میدان عمل بسیار معتقدم و طبعا امروز هم کسی را مناسب ریاست جمهوری می‌دانم که ادامه دهنده راه این شهید بزرگوار باشد.

دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فردا جمعه برگزار می‌شود.

سعید جلیلی و مسعود پزشکیان نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین