کد خبر: ۹۱۹۱۲۸
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷

آخرین وضعیت راه‌های کشور/ تردد روان در محور چالوس

رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به تردد روان خودرو‌ها در محور‌های شمالی گفت: سایر محور‌ها نیز درحال حاضر بدون ترافیک است.
آخرین وضعیت راه‌های کشور/ تردد روان در محور چالوس
آفتاب‌‌نیوز :

منصور فخاران رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفتگو با میزان در توضیح آخرین وضعیت جاده‌های شمالی کشور اظهار کرد: ترافیک در محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) روان گزارش شده است.

وی در مورد آخرین وضعیت دیگر محورها، گفت: تردد در سایر محور‌ها در حال حاضر بدون ترافیک و روان است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور ادامه داد: محور‌های هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد و یزد – دربید از جمله محور‌های مسدود غیرشریانی است و محور پونل – خلخال مسدود فصلی است.

فخاران در توضیح وضعیت جوی محور‌های شمالی کشور گفت: این محور‌ها فاقد هرگونه مداخلات جوی گزارش شده است.

محدودیت تردد در محور چالوس

براساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور روز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه بدین شرح است که از ساعت ۱۵ از ابتدای آزادراه تهران – شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود.

همچنین از ساعت ۱۶ از ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد اعمال خواهد شد و از ساعت ۱۸ از مرزن آباد به سمت تهران (شمال به جنوب) یک‌طرفه اعمال می‌شود و طرح از ساعت ۲۴ پایان یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین