کد خبر: ۹۱۹۹۷۳
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۳

محمدرضا آزادی به پرسپولیس قول داد با العروبه ثبت کرد!

محمدرضا آزادی بالاخره شب گذشته با باشگاه العروبه امارات قرارداد امضا کرد
محمدرضا آزادی به پرسپولیس قول داد با العروبه ثبت کرد!
آفتاب‌‌نیوز :

محمدرضا آزادی با همکاری باشگاه نساجی تفاهم نامه سه جانبه‌ای را با باشگاه العروبه امارات امضا کرده بود که در قبال آن باشگاه اماراتی باید مبلغی حدود ۳۳۰ هزار دلار به باشگاه نساجی پرداخت کند. رقم قرارداد آزادی نیز ۲۰۰ هزار دلار بود. اما با وجود این تفاهم نامه آزادی به یک باره برای حضور در پرسپولیس ابراز علاقه کرد و با مدیران باشگاه وارد مذاکره شد.

مذاکرات روند خوبی طی کرد و در آخرین جلسه حتی پدر محمدرضا در باشگاه حاضر شد و تاکید کرد با توجه به این که خودش از علاقمندان به باشگاه پرسپولیس است، تمایل دارد تا پسرش برای فصل آینده پیراهن سرخ را به تن کند. درنهایت قرار بر این شد تا آزادی راهی امارات شده و با برهم زدن توافق قبلی با مدیران باشگاه العروبه، به تهران بازگشته و پرسپولیسی شود.

جالب اینجا بود که باشگاه استقلال هم برای اینکه از قافله عقب نماند، به این پرونده ورود و مذاکراتی را با ایجنت این بازیکن آغاز کرد. برهمین اساس آزادی راهی امارات شد و حتی عصر دیروز خودش و ایجنت اش با باشگاه پرسپولیس تماس برقرار و تاکید کردند در آستانه جدایی قرار دارند و احتمالا امروز تکلیف تفاهم نامه را مشخص می‌کنند.

اما هنوز چند ساعتی از این وعده نگذشته بود که خبر امضای قرارداد محمدرضا آزادی با باشگاه العروبه روی خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفت تا همچنان این ابهام بی پاسخ بماند که هدف آزادی از مذاکره با باشگاه پرسپولیس درحالی که خودش هم می‌دانست قرار است در امارات بماند چه بود؟ در این میان نباید از نقش مدیر برنامه‌های این بازیکن نیز به سادگی گذشت که گویا تاکید زیادی به این انتقال داشت.

جالب اینجاست که ایجنت آزادی همان ایجنت جواد آقایی پور است که با وجود مذاکره با پرسپولیس سر از سپاهان درآورد و جالب‌تر این که او ایجنت علی علیپوری است که طی دو روز اخیر هیچ پاسخی به تماس‌های باشگاه پرسپولیس نداده است!

به هر روی به نظر می‌رسد مذاکره با باشگاه‌های بزرگ پرسپولیس و استقلال همچنان ترفند مناسبی برای بازیکنانی است که در نقل و انتقالات به دنبال ترانسفر شدن و ارقام بالا هستند!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین