کد خبر: ۹۲۰۰۷۰
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۱

جریان بازنده طلبکار شدند مردم بدهکار!

هنوز ۲۴ ساعت از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری نگذشته بود که حامیان و حتی عوامل اصلی جریان بازنده انتخابات شروع به بهانه جویی کردند با این تفاوت که آن ها این بار مردم را مقصر باخت خود معرفی کردند.
جریان بازنده طلبکار شدند مردم بدهکار!
آفتاب‌‌نیوز :

این جریان ابتدا با خبرسازی درباره جزئیات جلسه سه نفر در مشهد مدعی شدند که عدم کناره گیری قالیباف باعث شکست جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری شده است، اما زمانی که این ایده تخیلی راه به جایی نبرد و با پاسخ‌های افشاگرانه همراه شد ایده دوم در دستور کار جریان بازنده قرار گرفت.

جریان بازنده این بار انگشت اتهام را به سمت مردم استان‌های مختلف نشانه رفت و مدعی شد، چون مردم این استان‌ها رای کمتری به جلیلی داده اند قومیتی رای داده اند! ایده خطرناکی که بر محور گسست و انشقاق در وحدت ملی و امنیت ملی کشور بنا شده است.

جالب اینکه مدعیان رای قومیتی در حالی مردم را به دلیل رای نیاوردن گزینه خود آماج حمله قرار داده اند که پیشتر رای قومیتی را در انتخابات قبلی به خصوص انتخابات سال ۸۸ مضحک می‌دانستند.

مدعیان رای قومیتی البته پاسخی به این سئوال نداده اند که چگونه رای مردم استان‌های شمال شرق قومیتی قلمداد می‌شود، اما رای مردم در استان‌های شمال شرق که زادگاه گزینه آنان است خارج از این فرایند محقق شده است.

این حملات به مردم تا جایی پیش رفته که حتی یکی از چهره‌های توئیتری نزدیک به سعید جلیلی با انتشار ویدئویی رسما مردم را مورد بازخواست و تمسخر قرار داده است که این چه رایی بود دادید، باید مجسمه شما را بسازند!

منبع: تابناک
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین