کد خبر: ۹۲۰۰۸
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۴:۵۰

الویری: بهشت زهرا همکاری کند، لیست کامل کشته‌ها را می‌دهیم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در حالی که علاء‌الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفته بود که علیرضا بهشتی و مرتضی الویری نتوانستند لیست کامل کشته شدگان حوادث اخیر را ارائه دهند یک عضو کمیته پیگیری وضعیت بازداشت‌شدگان و جان‌ باختگان حوادث اخیر در خصوص زمان ارائه لیست کامل جان‌باختگان به مجلس گفت: «در صورت همکاری بهشت زهرا لیست کامل کشته‌شدگان اخیر را به مجلس ارائه می‌دهیم».
 
مرتضی الویری در گفت‌وگو با ایلنا در پاسخ به سوالی در خصوص زمان ارائه لیست کامل جان‌باختگان حوادث اخیر به مجلس گفت: «اطلاعاتی که ما در خصوص جان‌باختگان اخیر داشتیم مربوط به اطلاعاتی بود که بستگان آنها به ما ارائه کرده بودند به همین دلیل شاید تا حدودی نقص در این لیست بوده باشد». 

وی ادامه داد: «برای رفع این نواقص همکاران ما در حال رایزنی با مسئولان بهشت زهرا هستند که در صورت همکاری آنها، با توجه به تعداد جواز دفنی که در طول این مدت صادر شده و مطابقت آن با جان‌باختگان حوادث اخیر می‌توانیم لیست کامل را در اختیار مجلس بگذاریم».
 
الویری همچنین تاکید کرد که مجلس هم می‌تواند برای سرعت بخشیدن به این کار در خصوص اخذ این اطلاعات از بهشت زهرا به ما کمک کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین