کد خبر: ۹۲۰۱۴۵
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳

پشت‌پرده خداحافظی رامین از سپاهانی‌ها/ ستاره‌های سپاهان رضاییان‌ را نمی‌خواهند

موضوع جدایی رامین رضاییان از تیم سپاهان، این روزها بیش از هر زمان دیگری در رسانه‌ها مطرح شده و گفته می‌شود این موضوع دلایل متعدد و مختلفی دارد.
پشت‌پرده خداحافظی رامین از سپاهانی‌ها/ ستاره‌های سپاهان رضاییان‌ را نمی‌خواهند
آفتاب‌‌نیوز :

درست دقایقی بعد از بالا رفتن جام قهرمانی سپاهان در رقابت‌های جام حذفی بود که رامین رضاییان در گفتگو با رسانه‌ها درباره ناراحتی‌هایش از سپاهان و خداحافظی از این تیم اصفهانی خبر داد.

این در شرایطی بود که این بازیکن بعد از دو فصل، توانسته بود با طلایی‌پوشان به مقام قهرمانی دست یابد اما بلافاصله پس از قهرمانی در مصاحبه‌ها و پست‌های مکرر اینستاگرامی، خبر از جدایی خود داد.

اما رامین رضاییان در مصاحبه خود به دلخوری هایی اشاره کرد که از برخی اعضای باشگاه سپاهان دارد.

درباره دلایل این موضوع اما گمانه‌زنی‌های بسیاری مطرح است؛ برخی موضوعات مالی و فقدان توزان بین قراردادهای بازیکنان را علت تصمیم رامین عنوان می‌کنند و برخی هم اختلافات فنی با ژوزه مورایس و یا مدیریت باشگاه و بی علاقگی سرمربی به حاشیه‌های رامین رضائیان را دلیل این موضوع قلمداد می کنند.

با این حال، پیگیری‌های خبرنگار ما از موضوع دیگری پرده بر می‌دارد که با حاشیه‌های اخیر باشگاه سپاهان بی‌ارتباط نیست.

به‌نظر می‌رسد اختلاف رامین رضاییان با ستاره‌های تیم و دلخوری بازیکنان قدیمی قدیمی سپاهان از اخلاق رامین رضاییان، دلیل اصلی این حواشی به شمار می‌رود.

شنیده می شود چند بازیکن بزرگ و قدیمی سپاهان که در طول فصل با رامین رضاییان به مشکل خورده بودند، از مسئولان باشگاه سپاهان خواسته‌اند به درخواست او مبنی بر جدایی پاسخ مثبت داده و مانع از خروج ستاره پرحاشیه سپاهان نشوند.

به‌نظر می‌رسد حاشیه‌های رامین رضائیان و مشکلاتی که با حضور او در رختکن پرسپولیس ایجاد شد، بار دیگر در سپاهان به وجود آمده و ماجرای حضور رامین در سپاهان را به نقطه پایان رسانده‌ است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین