کد خبر: ۹۲۰۱۵۵
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷

سکوت جواد نکونام نشانه چیست؟

هواداران آبی از تاخیر‌های به وجود آمده از سوی هلدینگ خلیج فارس در انتخاب هیات مدیره و مدیرعامل و عدم حضور پرقدرت در نقل و انتقالات و عملکرد چراغ خاموش و سکوت این روز‌ها دل خوشی ندارند.
سکوت جواد نکونام نشانه چیست؟
آفتاب‌‌نیوز :

اهالی فوتبال و بویژه هواداران استقلال حاشیه‌ها و جنگ و دعوا‌های مدیریت و سرمربی در فصل قبل و اختلاف‌های آشکار آن دو را از یاد نخواهد برد، جنگ‌ها و اختلاف‌هایی که در پایان منجر به از دست رفتن صدر و ناکام ماندن از جام شد.

پس زیاد به سکوت این روز‌ها و هفته‌های جواد نکونام توجه نکنید! اگر اوضاع طبق روال است و همه چیز آنچنان که سرمربی استقلال می‌خواهد، پس این سکوت نشانه رضایت است. هر چند با شناختی که از جواد نکونام داریم حتی در صورت رضایت هم دست از صحبت بر نخواهد داشت.

فصل نقل و انتقالات آغاز شده و دور جدید تمرینات تیم‌ها هم با نفرات جدید خود باید کم کم شروع شوند، این حرکت آهسته باشگاه استقلال در جذب نفرات خود حال با نظر سرمربی این تیم یا بدون هماهنگی با ایشان قابل قبول نیست.

آنچه از قرائن پیداست این سکوت جواد نکونام بالاخره می‌شکند، آن هم خیلی زود. حال یا با تشکر از مدیریت و مالک جدید باشگاه یا گلایه فرو خورده شده‌ای که سر باز خواهد زد. باید منتظر نشست و دید...

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین