کد خبر: ۹۲۰۳۵۰
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۴

پخش تصویر سیدمحمد خاتمی از تلویزیون؛ سهوی یا سیگنال مثبت؟

روزنامه هم میهن در گفت‌‌وگو با محمد بهشتی‌شیرازی پخش تصویر سیدمحمد خاتمی از قاب تلویزیون را بررسی کرد.
پخش تصویر سیدمحمد خاتمی از تلویزیون؛ سهوی یا سیگنال مثبت؟
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه هم میهن در گفتگو با محمد بهشتی‌شیرازی پخش تصویر سیدمحمد خاتمی از قاب تلویزیون را بررسی کرد.

به گزارش هم میهن، تصویر مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب این روز‌ها و پس از پیروزی او در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به کرات در قاب تلویزیون مشاهده می‌شود، اما آن‌چه روز دوشنبه، ۱۸ تیرماه از اخبار ساعت ۱۴ پخش شد و توجه برخی را به خود جلب کرد، تصویری از هم‌نشینی پزشکیان در کنار سیدمحمد خاتمی، رئیس دولت اصلاحات بود. در این بخش خبری هرچند نام سیدمحمد خاتمی مستقیماً به میان نیامد، اما با عنوان «رئیس دولت‌های هفتم و هشتم» نام برده شد.

اتفاقی که سیدمحمد بهشتی‌شیرازی، مدیر سابق فرهنگی و سیدمحمدعلی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب اگرچه آن را اتفاقی خجسته می‌دانند، اما تاکید می‌کنند که به طریق اولی نمی‌توان به نشانه‌ای از تغییر سیاست‌های کلی سازمان صداوسیما تعبیرش کرد. هرچند به قول سیدمحمد بهشتی‌شیرازی، آدمی به امید زنده است و هم‌چنان می‌توان امیدوار بود که سازمان صداوسیما به لزوم برداشتن گام‌هایی بلند به سوی جامعه پی برده و خود را از وضعیت رسانه طیفی خاص بودن برهاند و چنان که نامش را یدک می‌کشد به رسانه ملی تبدیل شود.

او افزود: اگر این اتفاق تکرار شود، استمرار یابد و در عمل شاهد نشانه‌های بیشتری باشیم که بر تغییر رویکرد سازمان صداوسیما دلالت می‌کنند، می‌تواند امیدبخش باشد، اما فراموش نکنید که ممکن است صرفاً سهوی بوده باشد و برای همین نباید از وقوع آن ذوق‌زده شد و برای قضاوت در موردش عجله کرد.

منبع: روزنامه هم میهن 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین