کد خبر: ۹۲۰۴۶۳
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۵

غایبان تمرین پرسپولیس جریمه می‌شوند

هربازیکنی بدون هماهنگی قبلی در تمرین روز شنبه غایب باشد از سوی باشگاه پرسپولیس جریمه خواهد شد.
غایبان تمرین پرسپولیس جریمه می‌شوند
آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس هنوز برای تمدید با برخی بازیکنان قبلی خود به توافق نرسیده است. علی نعمتی، عیسی آل کثیر و گیورگی گولسیانی نفراتی هستند که هنوز از نظر مالی با مدیرعامل سرخ پوشان توافق نداشته‌اند. هرچند علی نعمتی به رقم مدنظر باشگاه نزدیک شده و مشکل گولسیانی نیز به زودی با پرداخت مطالباتش حل می‌شود، اما باید دید عیسی آل کثیر رقم بالای پیشنهادی خود را کاهش خواهد داد یا نه.

به جز این نفرت، بقیه بازیکنانی که با باشگاه قرارداد داشته اند باید در دور جدید تمرینات پیش فصل که از روز شنبه هفته آینده برگزار می‌شود حضور داشته باشند.

در این میان البته حسین کنعانی زادگان و چند بازیکن دیگر با وجودی که با باشگاه قرارداد دارند و طبق قانون فقط باید ۲۰ درصد به رقم قرارداد فصل قبل شان اضافه شود، از درویش خواسته اند رقم قراردادشان بیش از این افزایش پیدا کند. درخواستی که درویش با آن موافقت نکرده و با توجه به قوانین نقل و انتقالاتی نمی‌تواند خواسته آن‌ها را عملی کند.

 درخواست‌هایی که باعث شده تا این چند بازیکن از دادن پاسپورت به باشگاه خودداری کرده و زمزمه‌هایی در مورد غیبت احتمالی آن‌ها در تمرین روز شنبه شنیده شود.

برهمین اساس خبردار شدیم باشگاه پرسپولیس به حضور تمام بازیکنانی که قرارداد دارند در تمرین روز شنبه تاکید کرده و در صورتی که هرکدام از بازیکنان بدون هماهنگی قبلی در تمرین حاضر نشوند با جریمه مالی و قراردادی مواجه خواهند شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین