کد خبر: ۹۲۰۵۳۹
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۵

آل کثیر ۴ تا ۷ میلیارد بالاتر از سقف می‌خواهد!

به نظر می‌رسد عیسی آل کثیر در همان مسیر فصل قبل گام گذاشته است.
آل کثیر ۴ تا ۷ میلیارد بالاتر از سقف می‌خواهد!
آفتاب‌‌نیوز :

عیسی آل کثیر هنوز با باشگاه پرسپولیس به توافق مالی نرسیده تا زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی احتمالی او شنیده شود. آل کثیر که فصل قبل همین روش را برای دریافت مبالغ بالا در پیش گرفت و نهایتا راهی سپاهان شد، پس از نیم فصل حضور در این تیم و نیمکت نشینی‌های پیاپی، به پرسپولیس برگشت تا باز هم به ترکیب اصلی بازگشته و گل‌های موثری برای سرخ پوشان به ثمر برساند.

حال این مهاجم در مذاکراتی که با باشگاه پرسپولیس داشته با وجودی که در رده ملی قرار ندارد، با اشاره به درخشش در فصل گذشته خواهان دریافتی مبلغی بیش از سقف قرارداد باشگاه پرسپولیس شده است. او با اشاره به رقم‌هایی که تیم‌های دیگر به بازیکنان خود می‌دهند و پیشنهاد‌هایی که از چند تیم لیگ برتری دریافت کرده، تاکید دارد باید مبلغی بین ۴ تا ۷ میلیارد تومان بالاتر از سقف قرارداد باشگاه دریافت کند و از باشگاه خواسته این پول توسط مالک یا اسپانسر باشگاه پرداخت شود.

پیشنهادی که قطعا دست مدیران پرسپولیس را بسته چرا که هر رقمی از سوی بانک شهر یا شرکت طبیعت به پرسپولیس پرداخت شود، باید سند شود و هیچکدام از این دو شرکت حاضر به انجام این کار نیستند. ضمن این که خود درویش نیز راضی به این پرداخت نیست چرا که قطعا باعث اعتراض بقیه بازیکنان تیم خواهد شد و آن‌ها نیز خواهان دریافت رقم‌های بالاتر از همین طریق می‌شوند.

تمام این مسائل دست به دست هم داده تا آل کثیر هنوز برای تمدید قرارداد اقدامی نکند و با اشاره به پیشنهاد‌هایی که دارد، خواهان دریافت این ارقام شده است. از این رو بعید نیست آل کثیر باز هم همان مسیر قبلی را طی کرده و یک بار دیگر از پرسپولیس جدا شود. مقصد بعدی او احتمالا فولاد خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین