کد خبر: ۹۲۰۵۵۴
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۲

تمجید استراماچونی از مهدی طارمی

آندره‌آ استراماچونی که سال ۲۰۱۹ مربیگری استقلال را بر عهده داشت، در گفت‌وگو با روزنامه گاتزتا دلو اسپورت درباره مهدی طارمی صحبت کرد.
تمجید استراماچونی از مهدی طارمی
آفتاب‌‌نیوز :

سرمربی سابق تیم استقلال با اشاره به حضور مهدی طارمی در اینتر از فصل جدید گفت: طارمی یک متخصص خط حمله‌های دونفره است. او خیلی خوب با سایر نفرات تیم همکاری می‌کند و همیشه این کار را کرده است. طارمی با مارگا و اوانیلسون در پورتو و با آزمون در تیم ملی ایران همکاری می‌کند. در اینتر فصل شلوغ و مهمی را در پیش داریم و بازی‌ها زیاد است و او باید بداند که چگونه با هر بازیکنی حتی در دویدن همکاری کند. بعد از بازگشت لائوتارو و تورام به اینتر، اینزاگی می‌تواند طارمی را در پیش‌فصل امتحان کند.

استراماچونی در پاسخ به این سوال که آیا طارمی می‌تواند سطح اینتر را در لیگ قهرمانان بالا ببرد یا خیر افزود: او متخصص گلزنی است و گل‌های زیادی می‌زند. طارمی در خط حمله حضور موثری دارد و می‌داند که چگونه در ترکیب با هم‌تیمی‌اش هماهنگ شود. او در بازی هوایی مهارت دارد و از قدرت بدنی خوبی نیز برخوردار است.

او در پایان در پاسخ به این سوال که ممکن است مهاجم ایرانی به ترکیب اصلی اینتر نیز برسد یا خیر افزود: طارمی جایگزین خوبی برای لائوتارو و تورام خواهد بود که به‌تازگی درخشش خوبی در لیگ داشتند و باید منتظر تصمیم اینزاگی ماند.

گفته شده است قرارداد طارمی با اینتر تا ژوئن ۲۰۲۶ اعتبار دارد و عملا قرارداد طارمی با افعی‌ها دوساله است، اما این قرارداد شامل گزینه‌ای برای تمدید آن برای یک سال دیگر نیز است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین