کد خبر: ۹۲۰۵۷۲
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰

هواشناسی مازندران هشدار سیل صادر کرد

هواشناسی مازندران با اشاره به فعالیت ناپایداری محلی و همرفتی نسبت به وقوع سیلاب محلی و نقطه‌ای در دامنه‌ها و ارتفاعات این استان هشدار داد.
هواشناسی مازندران هشدار سیل صادر کرد
آفتاب‌‌نیوز :

هواشناسی مازندران زمان فعالیت این سامانه را در ساعات بعدازظهر تا اوایل شب روز‌های پنجشنبه این هفته تا روز یکشنبه اعلام و پیش بینی کرد که آسمان این استان در طی این مدت با رگبار و رعد و برق پراکنده، وزش باد و با احتمال تگرگ همراه خواهد بود.

هواشناسی منطقه اثر این سامانه ناپایدار را در دامنه‌ها و ارتفاعات استان پیش بینی کرد و نسبت به ریزش سنگ در جاده‌ها و محور‌های کوهستانی، صاعقه و احتمال وقوع سیلاب نقطه‌ای و محلی در طی این مدت هشدار داد.

هواشناسی مازندران در اخطاریه سطح زرد، به شهروندان توصیه کرد علاوه بر انجام اقدامات پیشگیرانه و پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی و و رعایت جوانب احتیاط در فعالیت‌ها طبیعت گردی در ساعات بعدازظهر، از اسکان یافتن در حاشیه و بستر رودخانه ها، مسیل‌ها و مناطق مرتفع در طی این مدت خودداری کنند.

براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی امروز مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما و در ساعات بعدازظهر با افزایش ابر در ارتفاعات نیمه غربی با احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد و روز پنجشنبه نیز صاف تا نیمه ابری با تداوم هوای گرم و شرجی و در ساعات بعدازظهر با افزایش ابر در ارتفاعات با رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد پیس بینی شده است.

آسمان مازندران از روز جنعه این هفته تا روز یکشنبه آینده صاف تا نیمه ابری با کاهش نسبی دما و در ساعات بعدازظهر و شب با افزایش ابر، به ویژه در دامنه‌ها و ارتفاعات با رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد و در روز‌های دوشنبه و سه شنبه نیز صاف تا نیمه ابری خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین