کد خبر: ۹۲۰۷۰
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۱:۳۶

رادان: پلیس را در مناطق مستعد ناآرامی تقویت می‌کنیم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جانشین فرمانده نیروی انتظامی تقویت و ایجاد واحدهای پلیس در مناطق مستعد ناآرامی و جرم‌خیز را از جمله اولویت‌های نیروی انتظامی اعلام كرد و گفت که در حال حاضر این مكان‌ها توسط پلیس شناسایی شده است. 

سردار رادان در مراسم صبحگاه مشترك فرماندهی انتظامی استان تهران درباره برنامه‌های نیروی انتظامی در سال جاری اظهار كرد: «تشكیل فرماندهی مرزبانی یكی از اولویت‌های پلیس بوده كه اقداماتی برای توسعه آن صورت گرفته و پلیس امیدوار است در یك دوره سه ساله، در صورت اختصاص بودجه كافی، وضعیت مرزهای سیستان و بلوچستان و شمال غرب كشور را به وضعیت قابل قبولی برساند».

او توسعه نیروی انسانی در نیروی انتظامی را از دیگر اولویت‌های پلیس خواند و اظهار امیدواری كرد كه تا پایان سال در بحث پیشگیری به نتایج مطلوبی برسد.

جانشین فرمانده ناجا تقویت و ایجاد واحدهای پلیس در مناطق مستعد ناآرامی و جرم را از دیگر اولویت‌های نیروی انتظامی عنوان كرد و با بیان این كه مكان‌های مورد نظر در این رابطه شناسایی شده است، افزود: «سعی داریم در سال جاری بخش عمده‌ای از این مناطق را تحت پوشش قرار دهیم».

وی در رابطه با وضعیت امنیتی استان تهران نیز گفت:« این استان با توجه به مشكلاتی همچون مهاجرت‌ها و مشاغل گوناگون، ارتقای مطلوبی در رابطه با امنیت داشته است،‌ به طوری كه استان تهران جایگاه خود را به جایگاه چهارم ارتقاء داده كه این موضوع در نوع خود بی‌نظیر است».

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در ادامه به با اشاره به حوادث اخیر، افزود:« با توجه به ایام انتخابات، تعطیلات نوروز و حوادثی كه بعد از انتخابات رخ داده، استان تهران در شاخصه‌های مختلف عدد قابل قبولی را كسب كرده است». 

رادان در رابطه با بازداشتگاه كهریزك نیز متذکر شد:« من فكر می‌كنم به اندازه كافی به این موضوع پرداخته شده است و نیروی انتظامی در این رابطه نیز اطلاعیه‌ای را صادر كرد. طبیعی بود برخی از نیروهای ما تقصیر داشتند و بعضی‌ها هم قصور و كوتاهی كردند كه با این افراد به اندازه خطایی كه داشتند برخورد شده است. در این راستا با تعدادی از این افراد برخورد انظباطی شد و تعدادی دیگر نیز برخورد قضایی انجام شده است».

وی درباره تعداد افرادی كه در نیروی انتظامی در این رابطه با آنها برخورد شده توضیح داد:« تعداد این افراد به صورت كامل در اطلاعیه پلیس عنوان شده و هر آن چیزی كه نیروی انتظامی در اطلاعیه‌های خود ارائه دهد، سند و مدرك اقدامات پلیس محسوب می‌شود، البته هیات تحقیق هم اقداماتی را در این زمینه انجام داده است».

جانشین فرمانده ناجا یادآور شد:« به هر حال چنین تصور می‌شود كه تلاشی در جهت به وجود آوردن یاس و ناامیدی در پرسنل نیروی انتظامی وجود دارد و بر اساس آن عملیاتی در این رابطه طراحی خواهد شد، اما با اطمینان خاطر می‌گویم كه در اراده و عزم نیروی انتظامی در اجرای قانون، امنیت و آرامش مردم هیچ خللی ایجاد نمی‌شود. طبیعی است در هر عملیاتی پلیس باید نقاط ضعف و قوت خود را بررسی و تلاش كند كه نقاط ضعف را كاهش و نقاط قوتش را افزایش دهد».

رادان درباره اقدامات پلیس در ماه مبارك رمضان نیز گفت که در این ماه مبارك بخشی از جرایم خرد كاهش می‌یابد.

وی با اشاره به این كه پلیس تلاش می‌كند امنیت مردم را در این ایام برقرار كند، درباره عملكرد اصناف نیز عنوان کرد:« بخشی از اصناف كه با موضوع تغذیه در ارتباط هستند، محدودیت‌هایی را در ساعات روز خواهند داشت، همچنین پیش‌بینی شده است كه برخی از اماكن سرویس‌دهی خاصی را در این ایام به مسافران داشته باشند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۸۸/۰۵/۲۵
0
0
مشکل اینه که همه جا مستعد نا آرامی و خودتون رو هم بکشید هیچ کاری نمیتونید بکنید...یه جا رو بگیری از یه جا دیگه میزنه بیرون
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین