کد خبر: ۹۲۰۷۷۹
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۸

شایعه حذف استقلال از لیگ نخبگان صحت دارد؟

هواداران استقلال بابت شایعه حذف این تیم از لیگ نخبگان نگران شده‌اند.
شایعه حذف استقلال از لیگ نخبگان صحت دارد؟
آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه استقلال مرداد ماه امسال توانست مجوز حضور در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا را به دست آورد و شهریور ماه پس از ۳ سال دوباره می‌تواند در عرصه پیکار‌های بین‌المللی حاضر شود. استقلالی‌ها با تلاش و دردسر فراوان توانستند مجوز حرفه‌ای بگیرند و به همین خاطر هواداران فوق العاده نگران هستند که مبادا در آخرین لحظات اتفاقات دیگری رخ بدهد و چنین موقعیتی از دست برود.

یکی از بحث‌هایی که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای صدور مجوز حرفه‌ای روی آن تاکید بسیار زیادی می‌کند، راه‌اندازی تیم بانوان و فعالیت در این عرصه است. اتفاقی که هنوز در استقلال رخ نداده و به همین خاطر در فضای مجازی شایعه شده که استقلال به دلیل عدم فعالیت در این عرصه از لیگ نخبگان آسیا کنار گذاشته می‌شود، ولی مسئولان باشگاه قاطعانه چنین مسئله‌ای را رد می‌کنند.

یکی از مدیران باشگاه استقلال با تشریح قاعده مذکور و رد شایعه حذف شدن استقلال از آسیا به خبرورزشی گفت: اصلاً این شایعات را باور نکنید. البته کنفدراسیون روی تشکیل تیم بانوان و فعالیت در این عرصه تاکید فراوانی دارد، ولی این بدان معنا نیست که ما شهریور ماه نتوانیم در لیگ نخبگان حاضر شویم. تمام کار‌های مربوط به حضور در مسابقات مذکور انجام شده و طبق برنامه جلو می‌رود. در ارتباط با بانوان نیز استقلال باید تا یک تاریخ مشخص به صورت عملی ثابت کند که اقداماتی در جهت تحقق خواسته کنفدراسیون انجام داده است، ولی اگر چنین اتفاقی رخ ندهد، بازهم برای این فصل مشکلی ایجاد نمی‌شود و ما نهایتاً با پرداخت یک جریمه نقدی مواجه خواهیم شد. البته که به احتمال زیاد همین جریمه را هم نخواهیم داد، چون اقدامات لازم جهت فعالیت استقلال در عرصه فوتبال بانوان شروع شده و گزارش آن به اطلاع AFC خواهد رسید. مطمئن باشید و خیال هواداران هم جمع باشد که از بابت لیگ نخبگان امسال هیچ خطری استقلال را تهدید نمی‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین