کد خبر: ۹۲۰۸۰۲
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۳

پزشکیان: ایران محدودیتی برای تعمیق و تقویت روابط با صربستان ندارد

رئیس‌جمهور صربستان در تماس تلفنی با رئیس‌جمهور منتخب، با تبریک انتخاب مسعود پزشکیان از سوی مردم ایران به ریاست جمهوری برای وی آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.
پزشکیان: ایران محدودیتی برای تعمیق و تقویت روابط با صربستان ندارد
آفتاب‌‌نیوز :

الکساندر وچیچ در این تماس تلفنی با مسعود پزشکیان گفت: روابط ایران و صربستان در دوران ریاست جمهوری رئیسی به خوبی گسترش یافت و امیدوارم در دوره ریاست جنابعالی نیز روند ارتقای روابط و گسترش همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف تداوم یابد.

رئیس جمهور صربستان با تسلیت مجدد شهادت سیدابراهیم رئیسی اظهار امیدواری کرد که مسعود پزشکیان در تحقق اهداف و برنامه‌های خود برای ارتقا و بهبود وضعیت اقتصادی و زندگی ملت ایران موفق باشد.

پزشکیان نیز در این گفت‌وگوی تلفنی با اشاره به عهده‌دار بودن ریاست گروه دوستی پارلمانی ایران و صربستان در دوره نمایندگی مجلس اظهار کرد: شناخت خوبی نسبت به صربستان دارم و امیدوارم با همکاری متقابل بتوانیم زمینه‌ها و ظرفیت‌های گسترش همکاری‌های فیمابین را به فعلیت برسانیم.

رئیس جمهور منتخب با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بر احترام به تمامیت ارضی همه کشور‌ها تاکید دارد، تصریح کرد: ایران محدودیتی برای تعمیق و تقویت روابط با صربستان ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین