کد خبر: ۹۲۰۸۵۶
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۴

اقدام مایکروسافت در حمایت از رژیم صهیونیستی

شرکت مایکروسافت اقدام به توقف ارائه خدمات به فلسطینیان خارج از کشور در ارتباط با غزه کرده است.
اقدام مایکروسافت در حمایت از رژیم صهیونیستی
آفتاب‌‌نیوز :

فلسطینیان ساکن در خارج از کشور شرکت مایکروسافت را متهم کردند بدون اطلاع قبلی اقدام به بستن حساب ایمیل‌های آن‌ها کرده است. این اقدام در راستای عدم دسترسی این افراد به خویشاوندان خود در غزه صورت گرفته است.

این فلسطینیان می‌گویند اقدام اخیر مایکروسافت شامل متوقف کردن ارائه خدمات از طریق اسکایپ به منظور ارتباط تصویری با غزه می‌شود.

شرکت مایکروسافت در این باره می‌گوید این کاربران به دلیل نقض قوانین از خدمات دهی محروم شده اند. این شرکت همچنین تاکید دارد دسترسی هیچ کاربری را به دلیل منطقه جغرافیایی محدود نکرده است.

گرچه اکنون اسکایپ برای تماس تصویری در داخل غزه مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما از خارج از این منطقه ارتباط با فلسطینیان ساکن این باریکه نامطمئن و گران است. تحلیلگران می‌گویند این اقدام در راستای جلوگیری از مخابره تصاویر توحش رژیم صهیونیستی در غزه صورت می‌گیرد.

این نخستین باری نیست که شرکت‌های بزرگ غربی به دلیل وابستگی به رژیم صهیونیستی اقدام به جانبداری از تل آویو می‌کنند. چند روز پیش نیز شرکت متا، مالک دو شبکه اجتماعی معروف اینستاگرام و فیس بوک با صدور بیانیه‌ای به طور رسمی اعلام کرد هر پستی در این شبکه اجتماعی که صهیونیست را هدف قرار دهد، حذف خواهد شد.

شرکت متا مدعی است: صهیونیست معادل مردم یهودی و اسرائیلی هاست و نماینده یک جریان سیاسی نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین