کد خبر: ۹۲۰۹۸۵
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵

پشت پرده جدایی ترابی از پرسپولیس/ پای اختلاف با یک ستاره قدیمی در میان بود!

جدایی مهدی ترابی از پرسپولیس به غیر از مسائل مالی یک پشت پرده جالب هم داشت.
پشت پرده جدایی ترابی از پرسپولیس/ پای اختلاف با یک ستاره قدیمی در میان بود!
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی ترابی یکی از ستاره پرسپولیس در چند فصل اخیر بود. ترابی که در قهرمانی‌های پرسپولیس نقش پررنگی هم داشت، قبلا یکبار از پرسپولیس جدا شد و به فوتبال قطر رفت. حالا برای دومین بار طی چند سال گذشته ترابی از پرسپولیس جدا شد و به تراکتور پیوست تا فصل آینده این بازیکن را در تبریز ببینیم. خود ترابی در یک مصاحبه عجیب و باورنکردنی مدعی شد به خاطر پول تراکتور را انتخاب نکرده است.

شماره ۹ سابق قرمز‌ها در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد بعد از مشورت با چند کارشناس و به دلیل تغییر در شرایط فوتبالی اش می‌خواست از پرسپولیس جدا شود. ترابی همچنین اعلام کرد دوباره خیلی زود به پرسپولیس برمی‌گردد که در نوع خودش عجیب بود. پیگیری‌های ما در خصوص جدایی ترابی ما را به داستان جالبی می‌رساند. اینکه ترابی اعلام کرد به دلیل مسائل مالی از پرسپولیس جدا نشده، به شدت غیرقابل باور است.

کیست که نداند مبلغ پیشنهادی تراکتور به ستاره‌های پرسپولیس آنقدر بالا و وسوسه انگیز بوده و که این نفرات حاضر شدند قید پرسپولیس، حضور در لیگ نخبگان و در بورس بودن را بزنند و راهی تراکتور شوند. با این حال پول تنها دلیل جدایی ترابی از پرسپولیس نبوده است. ماجرا از این قرار است که ترابی مدت‌هاست با یکی از ستاره‌های باتجربه پرسپولیس دچار مشکل شده بود و این دو بازیکن اصلا رابطه خوبی با هم نداشتند.

این بازیکن که جزو قدیمی‌های پرسپولیس به حساب می‌آید، برای فصل بعد هم در پرسپولیس حضور دارد و نفوذ خوبی هم بین مدیران پرسپولیس دارد. یکی از دلایلی که باعث شد ترابی از پرسپولیس برود، اختلاف با این ستاره قدیمی بوده و شماره ۹ سرخ پوشان ترجیح داد فعلا و تا زمانی که این بازیکن در پرسپولیس حضور دارد، قید بازی برای این تیم را بزند و به تراکتور برود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین