کد خبر: ۹۲۱۰۹۴
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۱

آغاز تمرینات پیش فصل پرسپولیس در غیاب بازیکنان خارجی

اوستون اورونوف در تمرینات امروز پرسپولیس غایب خواهد بود.
آغاز تمرینات پیش فصل پرسپولیس در غیاب بازیکنان خارجی
آفتاب‌‌نیوز :

تمرینات پیش فصل پرسپولیس در حالی از امروز با حضور خوان کارلوس گاریدو سرمربی جدید و اسپانیایی این تیم برگزار می‌شود که هیچ کدام از بازیکنان خارجی این تیم در تمرینات حاضر نیستند.

اوستون اورونوف باوجودی که با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد، اما با توجه به اینکه نام او در بین بازیکنان تیم المپیک ازبکستان وجود دارد، با رضایت باشگاه پرسپولیس این وینگر بعد از پایان رقابت‌های تیم ملی المپیک ازبکستان در تمرینات پرسپولیس حاضر خواهد شد.

 عبدالکریم حسن هم با وجودی که همچنان از قراردادش باقی مانده، اما قرار است با دو روز تاخیر در تمرین حاضر شود. اگرچه ادامه همکاری او با باشگاه پرسپولیس بسیار بعید است و عبدالکریم به یکی از تیم‌های قطری در قبال ردیافت ۱.۵ میلیون دلار منتقل خواهد شد، اما طبق نظر باشگاه او باید در تمرین پرسپولیس حاضر شود و پس از توافق نهایی پرسپولیس را ترک کند. از این رو عبدالکریم حسن احتمالا طی دو روز آینده در تمرین حاضر می‌شود.

گئورگی گولسیانی نیز دیگر بازیکن خارجی پرسپولیس است که هنوز برای تمدید قرارداد با سرخ پوشان به توافق نرسیده و در تمرین امروز غیبت اش قطعی است. از این رو تمرین امروز پرسپولیس در غیاب تمام نفرات خارجی اش برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین